وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس در فکر جانشینی پودولسکی در ترکیب ژرمن ها

 

تونی کروس، ستاره ملی پوش آلمانی روز دوشنبه در صحبتهایی اعلام کرد که هدف اصلی اش به دست آوردن جایگاهی در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش می باشد و تصمیم دارد تا جای پولدی را در ترکیب یازده نفره ژرمنها اشغال نماید.

کروس در صحبتهایی در این رابطه به کیکر گفت: «تمام بازیکنانی که در پستهایی که من قابلیت بازی در آنها را دارم بازی می کنند، رقبای من هستند. بازی کردن من در جناح سمت چپ خط میانی، خبر تازه ای نیست و این کاملا طبیعی است که برای حضور درترکیب اصلی تیم آرزویت را بیان کنی. لوکاس جای خود در ترکیب اصلی تیم را به دست آورده. او در 80 دیدار ملی به میدان رفته و آمار گلزنی خیره کننده ای را به نام خودش ثبت کرده و در تورنمنتهای بزرگی خوش درخشیده. الان همه چیز به من بسته است و این من هستم که باید نهایت تلاشم رابه کار گرفته و تا جایی که می توانم در 5 یا 6 سال آینده موفقیت کسب کنم.»

پس از ناکامی پودولسکی در اولین دیدار آلمان در مرحله مقدماتی رقابتهای یورو2012، در مقابل بلژیک کروس در 20 دقیقه پایانی بازی جای مهاجم کلن را پر کرد و البته شنیده می شود که ممکن است کروس در ترکیب اصلی ژرمنهادر دیدار مقابل آذربایجان به میدان برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد