وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بادشتوبر: از تمام هواداران و مربیان بایرن عذر خواهی می کنم

 

به نقل از بیلد، هولگر بادشتوبر مدافع باشگاه بایرن مونیخ بعد از باخت 2 بر 0 تیمش در مقابل کایزرسلاترن در مسابقات هفته دوم بوندسلیگا مشکلی روحی پیدا کرده و کمی عصبی به نظر می رسد.

بادشتوبر به علت اینکه در دریافت گل دوم از کایزرسلاترن مقصر بوده اعلام کرد : «من از تمام هواداران و مربیان بایرن عذر خواهی می کنم. من مطمئن هستم که در دریافت گل دوم من مقصر بودم و باید آن لحظه در آنجا حضور داشتم اما متأسفانه من کمی عقب ماندم. کایزرسلاترن در کل سه موقعیت گل داشت که توانست از دو تای آنها استفاده کند و به گل برسد.»
به همین منظور باشگاه بایرن مونیخ، از پزشک روانشناس باشگاه خواسته است که روزی یک ساعت با او مشاوره داشته باشد تا روحیه خود را به دست آورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 21:55 http://friend10.blogfa.com

... خورده ناراحته!!!!
فصل پیش آقا فقط تا گل به خودی زد فکر کنم رکورد قیصر و بزنه که در تمام زندگیش ۴ تا گل به خودی زده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد