وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: شاید تا پایان سال امکان استفاده از روبن وجودنداشته باشد

 

به باور نرلینگر، با وجود تلاش کادر مجهز پزشکی، روند معالجه عضله پای این بازیکن تکنیکی رضایت بخش نبوده است.

به نقل از بیلد، کریستیان نرلینگر اظهار داشت: وضعیت آرین روبن بسیار بحث‌انگیز است. پیش‌بینی‌های کادر پزشکی در مورد وی، 8 هفته دوری از تمرینات بود؛ اما با توجه به روند کند بهبودی‌ او، این احتمال است که این دوره که تا ابتدای پاییز پیش‌بینی شد، به طول انجامد و تا پایان سال امکان استفاده از او وجود نداشته باشد.
روبن پیش از جام‌جهانی 2010 در دیدار دوستانه مقابل مجارستان مصدوم شد. پس از آن احتمال خروج وی از ترکیب تیم سرزمین‌لاله‌ها برای آفریقای‌جنوبی بسیار قوت گرفت؛ ولی کادر پزشکی تیم کشورش او را با برخی اقدامات به مسابقات رساند. پس از جام‌جهانی و کسب نایب قهرمانی و تعطیلات سه هفته‌ای، روبن وقتی در بدو مراجعت به بایرن، تحت معاینه پزشکی قرار گرفت، مشخص شد حفره‌ای 5 سانتی‌متری در عضله پای وی ایجاد شده که ناشی از تجویزهای نادرست و غیراصولی کادر پزشکی تیم کشورش بوده است. پس از آن مونیخی ها روبن را برای دوره نقاهت 8 هفته‌ای مرخص کردند. ولی از فدراسیون فوتبال هلند بخاطر این لطمه درخواست غرامت کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین عشق شیث یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 15:14 http://amineshghesheis13.blogfa.com

وا چه بد شد که ...........تا اخر سال که ۳ ما مونده ....بیشتر بازی هارو که از دست میده بخصوص جام باشگاها که خیلی مهم ما امسال باید قهرمان بشیم و هیچی جلو دارمون نیست..............

ایشالا زودتر خوب بشه..................

بهار یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 22:22 http://sbmhero.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری راست میگما فکر نکنی مثل بقیه الکی میگم. چون من خودم فوتبال آلمان رو دوست دارم از حامیانش هم حمایت می کنم به خصوص اگه هوادار بایرن هم باشی.خوشحال میشم به من هم سربزنی!

سلام. ممنون. نظر لطفته. بهت سر زدم. وبلاگ تو هم جالبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد