وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم‌لو‌: کاپیتان آلمان تا قبل از بازی جمعه مشخص می‌شود

 

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، پس از آن که در اواخر برگزاری جام‌جهانی 2010،‌ فیلیپ لام کاپیتان ژرمنها اظهار داشت می‌کوشد همچنان بازوبند را در اختیار داشته باشد، میشاییل بالاک‌ فرمانده داخل میدان این تیم تا قبل از حضور در جام‌جهانی، در پاسخ گفت بازوبند کاپیتانی را بازپس خواهد گرفت، زیرا این مسئولیت مختص او است.

بدین خاطر تنشی میان این دو چهره بوجود آمد که یواخیم لو، سرمربی این تیم را وادار به واکنش کرد تا عنوان کند قبل از انجام اولین بازی تیمش در مرحله مقدماتی یورو 2012 تکلیف این مساله را روشن خواهد کرد.
بدین خاطر این مربی 50 ساله دیروز و 24 ساعت پس از اعلام اسامی بازیکنان مورد نظرش برای دیدار پایان هفته با بلژیک در بروکسل، اظهار داشت: قبلا گفتم پیش از رویارویی با بلژیکی‌ها تصمیم نهایی در مورد کاپیتانی خواهم گرفت. مطمئن باشید سرحرفم هستم و حتما این کار را انجام خواهم داد. ‌پس از جام‌جهانی می‌خواستم قدری زمان بگذرد تا همه‌ چیز آرام شود و بهتر بتوان تصمیم‌گیری کرد.
در شرایطی که این مربی خوش‌فکر نامی از کاپیتان آتی درآخرین اظهاراتش نبرد و آن را به روزهای پایانی هفته موکول کرد؛ اما برخی منابع نزدیک به او خبر دادند وی فیلیپ لام را ترجیح می‌دهد و به مدافع کناری بایرن چنین مسئولیتی خواهد داد. بدین ترتیب بالاک 33 ساله که تا قبل از مسابقات مذکور در تیم ملی حضور داشت، به علت مصدومیت حضور در جام‌جهانی را از دست داد تا اکنون حتی در صورت کسب شرایط آمادگی و بازگشت به جمع ملی‌پوشان، قادر به حمل چنین نشانی نباشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین عشق شیث یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 14:47 http://amineshghesheis13.blogfa.com

سلام.....ایشالا این اولین و اخرین باخت بایرن باشه....

کاپیتانی مخصوص بالاک .اما وقتی نیستش بهترین گزینه فلیپ لام میتونه باشه ...........
من خودم از بازی فلیپ لام خیلی خوشم میاد با ابنکه هیکل کوچیکی
داره اما واقعا عالی دفاع میکنه و شوتای خیلی خوبی هم میکنه
قدرت دریبل هم داره .........ایشلا که تیم ملی المان هم بتونه با اقتدار صعود کنه به جام ملت ها و قهرمان بشه و نشون بده که ژرمن .......زیاد حرف زدم .......فعلا بای

ممنون که بهم سر زدی.

ماری سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 19:04

چه قدر هیجان انگیز!!!!!!!!!
به نظر شما کدومشون انتخاب می شن؟

من فکر کنم لام انتخاب بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد