وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: می خواهم فوتبالم را در کایزرسلاترن به پایان ببرم

 

میروسلاو کلوزه، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که تمایل زیادی دارد تا فوتبال حرفه ای اش را در کایزرسلاترن به پایان ببرد. این ستاره آلمانی در طول سالهای 1999 تا 2004 در کایزرسلاترن توپ می زد.

کلوزه در صحبتهایی به بیلد گفت: «دوست دارم فوتبالم را تا بیشترین زمان ممکن ادامه دهم. همیشه خیلی خوب مراقب اوضاع جسمانی ام هستم و همیشه حس می کنم که سالهای زیادی از عمر فوتبالی ام باقی مانده است. بسیار خوشحال می شوم که بتوانم فوتبال حرفه ای ام را در کایزرسلاترن به پایان برم.»

در طول بازار نقل و انتقالات تابستانی بارها صحبتهایی در راستای انتقال این ستاره 32 ساله به رختکن کایزرسلاترن به گوش می رسید ولی سران این باشگاه هنوز درخواستی رسمی برای خریداری کلوزه ارائه نکرده اند.

در این میان سران باشگاه های فنرباغچه و بشیکتاش نیز برای خریداری کلوزه ابراز تمایل کرده بودند ولی به نظر می رسد که این ستاره آلمانی برای انتقال به ترکیه دو دل بود و ترجیح می داد تا در رختکن بایرن به مبارزه ادامه دهد. قرارداد کنونی کلوزه با بایرن تا تابستان سال 2011 اعتبار دارد و انتظار می رود که این بازیکن آلمانی فصل بعد رختکن باواریایی ها را ترک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد