وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بارسلونا٬ چلسی و یوونتوس به دنبال ستاره آرژانتینی

 

طبق گفته مدیر برنامه های دمیکلیس، پس از آنکه ستاره آرژانتینی در صحبتهایی در مورد تمایلش برای جدایی از بایرن گفته، سران باشگاه های چلسی٬ بارسلونا و یوونتوس در نظر دارند تا برای جذب او وارد عمل شوند.

دمیکلیس در سال 2003 از ریورپلاته به بایرن مونیخ منتقل شد و هفت سال است در ترکیب باواریایی ها به سر می برد. او یکی از مهره های کلیدی باواریاییها در کسب عناوین قهرمانی در رقابتهای فصل گذشته بود و در این میان سران تیمهای متعددی از جمله یوونتوس برای جذب او ابراز تمایل کرده اند. شنیده می شود که سران این باشگاه ایتالیایی مذاکراتی را با جرج سیترزپیلر، مدیر برنامه های دمیکلیس آغاز کرده اند.

البته شنیده می شود که با ابراز تمایل سران باشگاه هایی از جمله چلسی و بارسلونا برای جذب دمیکلیس، آینده روشنی درانتظار او باشد.

سیترزپیلر در صحبتهایی به کالچو مرکاتووب گفت: من همیشه رابطه بسیار خوبی با سران یووه داشته ام. ما با مسئولان یوونتوس صحبت کرده ایم ولی آنها تنها تیمی نیستند که خواهان جذب دیمکلیس می باشند. دست کم 4 تیم خواهان به خدمت گرفتن او هستند که علاوه بر بینکونری می توان به بارسلونا، چلسی و سویا اشاره کرد. در حال حاضر سران بایرن قصد فروش دمیچلیس را ندارند. در ایتالیا تیمهایی مثل فیورنتینا، ناپولی و رم نیز همواره خواهان جذب او بوده اند ولی پرداخت هزینه خرید دمیکلیس از بودجه آنها خارج است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد