وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: در سمت چپ خط دفاعی بازیکن نمی خواهم

 

لوئیس ونگال، سرمربی تیم بایرن مونیخ شایعات اخیر در مورد خرید یک مدافع چپ توسط این باشگاه را تکذیب کرد.

او در مصاحبه با نشریه بیلد گفت: "این مسئله برخلاف خواسته من است. زیرا ما در این پست چهار بازیکن داریم: دیه گو کنتنتو، برافهاید، داوید آلابا و بداشتوبر. در سمت راست نیز ما دو گزینه داریم. در تعطیلات من چندین گزینه مختلف را در ذهن داشتم. من از تیمی که در اختیار دارم، راضی هستم."

اخیرا اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن اعلام کرد که تا پایان فصل نقل و انتقالات یک مدافع چپ به خدمت خواهند گرفت اما با این اظهار نظر لوئیس ونگال، احتمال انجام چنین انتقالی بسیار کم به نظر می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد