وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: فصل بسیار خوبی را بازی خواهیم کرد

  

بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ گفت: می‌خواهد در تمام رقابت‌های فصل پیش رو برای این تیم به میدان رفته و فصلی موفق را رقم بزند.

ریبری در گفتگو با شبکه تلویزیونی Sport 1 گفت: می‌خواهم در این فصل 100 درصد آماده باشم و در تمام بازیها حضور داشته باشم. فصل بسیار خوبی را بازی خواهیم کرد، برای خودم، برای باشگاه و تمام هواداران. بایرن از نظر من باشگاه بزرگی است، همانند خانواده و بسیار با اهمیت. فصل پیش برای من، خانواده‌ام و تمام افراد در اینجا بسیار ناراحت کننده بود. حتی با ونگال نیز مشکلاتی داشتم و شیوه او را درک نمی‌کردم. اکنون اوضاع فرق کرده است. او را می‌فهمم و نیازمند اعتماد او هستم. او با من می‌خواهد فصل باشکوهی را داشته باشد و این برای من هم بسیار خوب است. به خوبی تمرین کردم و پس از آسیب دیدگی‌ام سخت تلاش داشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
‌بایرن چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 16:16

دمت گرم فرانکی این فصل باید بترکونی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد