وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بولت: شاید فصل آینده بتوانم در تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی کنم!

 

یوسان بولت، سریع ترین دونده جهان، از علاقمندی خود برای حضور در تیم فوتبال بایرن مونیخ سخن گفته است.

دونده 23 ساله جامائیکایی که دارنده مدال طلای 100 متر و 200 متر المپیک و جهان است، به دلیل آسیب دیدگی قادر نیست تا پایان سال در رقابتهای دو و میدانی حضور پیدا کند.

بر پایه گزارش خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که وی عنوان کرده طرفدار فوتبال است و زمانی که یک بچه مدرسه ای بوده، فوتبال بازی می کرده البته کنترل توپش شاید آنقدر خوب نباشد که بخواهد دوره جدیدی از فوتبال را آغاز کند.

وی به شوخی به لوئیس ونگال، سرمربی بایرن مونیخ گفت: می خواهم تمرین کنم و بخت خودم را امتحان کنم. شاید فصل آینده بتوانم در تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد