وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پزشک هلند: روبن در جام جهانی سالم بود

 

دکتر دیک‌ فان‌تورن به مدیران بایرن مونیخ تاخته و گفته ادعای آنها درباره مصدومیت آرین روبن در اردوی نارنجی پوشان صحیح نیست. بایرنی‌ها گفته بودند کادر پزشکی هلند نتوانسته مصدومیت روبن را در جام جهانی تشخیص دهد.

فان‌تورن می‌گوید: آرین روز یکشنبه به من پیامکی فرستاد و گفت که هیچ دردی ندارد. درک نمی‌کنم این مصدومیت او از کجا آمده. شاید عضله‌اش زخمی شده باشد. آرین به نزد من آمد و خواست که مداوا شود. من نمی‌خواستم این کار را انجام دهم اما پس از چند بحث موافقت کردم. ظاهرا مداوا موفق بود و او در جام جهانی دقایق بسیاری بازی کرد.

با این حال بایرنی‌ها از این مصدومیت عصبانی هستند. آنها ستاره خود را دو ماه در اختیار نخواهند داشت.

کارل هاینس رومنیگه می‌گوید: یک بار دیگر باید به بازیکنی حقوق بدهیم که در تیم ملی به شدت آسیب دیده است.

بایرن به دنبال دریافت غرامت از اتحادیه فوتبال هلند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد