وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت ستاره های جام جهانی به اردوی بایرن

 

بایرن مونیخ اکنون تمام بازیکنانش را در اختیار دارد. درحالیکه اردوی پیش فصل باواریایی ها چندی پیش آغاز شده بود، ستاره های حاضر در جام جهانی به دلیل حضور درتعطیلات تابستانی در این اردو غایب بودند و اکنون با بازگشت این ستاره ها اردوی باواریایی ها کامل شده است.

البته تنها غایب این اردو دانیل فن بویتن است که به مدت دو هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

با بازگشت فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر که در جریان رقابتهای جام جهانی تا مرحله نیمه نهایی با آلمان پیش رفتند، اردوی باواریایی ها کامل شد.

کریستین نرلینگر، مدیر فنی بایرن در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه گفت: همه این بازیکنان تاثیر بسیار خوبی گذاشتند و اگر بتوانیم به بهترین نحو ممکن از زمان موجود بهره ببریم، فکر می کنم بتوانیم به موقع برای آغاز رقابتهای بوندسلیگا، به اوج آمادگی برسیم. به علاوه فکر می کنم که شروع خوبی نیز خواهیم داشت.

مارک فان بومل که در دیدار فینال جام جهانی 2010 با پیراهن هلند به میدان رفته بود گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر اینجا هستم. کمتر پیش می آید که حدود 10 هفته از تیم باشگاهی ات دور باشی. دیدن چهره های آشنا حس خوب و دلنشینی است و همه چیز بار دیگر شروع می شود.

از سوی دیگر دانیل فان بویتن به دلیل مصدومیتی که در بازی تمرینی گریبانگیر او شد، برای 2 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

نرلینگر در این رابطه گفت: فان بویتن 14 روز از میادین ورزشی به دور خواهد بود . خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد