وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: یواخیم لو مثل هلندی‌ها عمل کند

  

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از مسئول فنی تیم ملی آلمان خواست برای بازی با دانمارک اقدام به دعوت از بازیکنان جوان کند.

به نقل یورونیوز، لوئیس ونگال گفت: امیدوارم برای بازی با دانمارک یواخیم لو به سراغ بازیکنانی برود که به جام‌جهانی نرفتند.

این مربی هلندی که فصل قبل زمام امور مونیخی‌ها را برعهده گرفت، در فصل تعطیلات نارضایتی خود را از فرصت کم آماده‌سازی بازیکنانش که در جام‌جهانی حضور داشتند، بیان کرد. وی در عین‌حال از اینکه بازیکنان بایرن که به جام‌جهانی رفتند، در بدو بازگشت به تمرینات مجبورند بلافاصله به اردوی تیم ملی برای بازی با دانمارک بروند، نیز انتقاد کرد.

ونگال 58 ساله مونیخی‌ها عنوان کرد: فدراسیون فوتبال هلند این مسئله را بخوبی حل کرد. این سازمان برای بازی مورخ 11 اوت (20 مردادماه) برابر اوکراین قصد دارد از بازیکنانی که در جام‌جهانی حضور نداشتند، دعوت بعمل آورد. از این رو امیدوارم یواخیم لو در تیم آلمان نیز همین کار را انجام دهد. بطور قطع خود یواخیم لو نیز تایید می‌کند بازیکنانی که هنوز از تعطیلات بازنگشته‌اند و آماده نیستند، نمی‌توانند کارایی کافی برای چنین دیداری داشته باشند.

بخش عمده بازیکنان آلمانی و خارجی بایرن که به جام‌جهانی 2010 رفتند، روز دوشنبه (فردا) به تمرینات بایرن بازخواهند گشت. این درحالی است که ونگال در تلاش است در این فرصت کم و محدود تا تاریخ 29 مرداد (شروع بوندسلیگا) تیمش را آماده کند ولی بازی ملی دوستانه مورخ 10 اوت (19 مردادماه) آلمان با دانمارک باعث ایجاد خلل دربرنامه‌های این مربی هلندی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد