وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: نگران آینده ام نیستم

 

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی تیم بایرن مونیخ که به دلیل مسائل اخلاقی تحت بازجویی قرار گرفته است، گفت که مطمئن است می تواند بار دیگر اعتماد طرفدارانش را جلب کند.

ریبری در 12 ماه اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده است. مصدومیت های متعدد موجب شده تا او نتواند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و رسوایی اخیر که کریم بنزما نیز در آن دخیل بوده، زندگی شخصی اش را نیز با بحران مواجه کرده است.

او در مصاحبه با نشریه بیلد گفت: من نگران آینده و دوران حرفه ای ام، در بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه نیستم. من مطمئنم که می توانم اعتماد کسانی که در مورد من دچار تردید شده اند را بار دیگر به دست آورم.

من از باشگاه و خانواده ام که کاملا از من حمایت کردند، تشکر می کنم. فشار زیادی روی من است. با وجود روزهای سخت و دشواری که سپری می کنم، می خواهم بار دیگر روی پای خودم بایستم.

امیدوارم که این بحث ها در مورد زندگی خصوصی و مصدومیت های من به زودی پایان پیدا کند. می خواهم در این فصل بازی های بسیار خوبی انجام دهم. قهرمانی در چمپیونز لیگ بزرگترین هدف من است. سخت کار می کنم تا به آمادگی برسم و شانس زیادی دارم که در اولین بازی فصل در مقابل وولفسبورگ حضور داشته باشم.

ریبری فصل گذشته در همه رقابت ها تنها 30 بازی برای بایرن انجام داد که در 7 فصل اخیر بی سابقه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد