وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ: میخواهم در ترکیب اصلی بایرن بازی کنم

  

ایویکا اولیچ، مهاجم کروات باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که میخواهد در ترکیب اصلی بایرن در این فصل بازی کند.

او در اینباره گفت: با شروع فصل گذشته من در بین دیگر مهاجمین باشگاه، گم بودم و من به عنوان چارمین و یا پنجمین مهاجم باشگاه به حساب می آمدم اما در پایان فصل به عنوان اولین مهاجم، فصل را به پایان رساندم. من در تمرینات خوب حاضر شدم و ونگال از من کاملاً راضی است، من میخواهم در ترکیب اصلی بایرن بازی کنم.
در فصل گذشته اولیچ 29 بازی برای بایرن انجام داد که در مجموع 29 بازی، توانست یازده گل را برای باواریاییها در بوندسلیگا به ثمر برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد