وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: باید تعداد مهاجمان را کم کنیم

  

لوئیس ونگال سرمربی باشگاه بایرن مونیخ، در مصاحبه ای اعلام کرد که باید تعداد مهاجمان تیم را کمتر کنیم.

او در اینباره اعلام کرد: ما در حال حاضر پنج مهاجم داریم و من فقط به دو تا از این مهاجمان احتیاج دارم و من یک سال است که درباره این مسئله با مدیران باشگاه در حال مذاکره هستم. در اوایل فصل گذشته من میخواستم در ترکیب بایرن مونیخ از دو مهاجم یعنی کلوزه و گومز استفاده کنم که این ترکیب ثمری نداشت و به همین علت من ترکیب 1-1-4-4 را برای بایرن در نظر گرفتم. ما در حال حاضر پنج مهاجم داریم، در صورتیکه در ترکیب من فقط احتیاج به یک مهاجم است، به نظر من باید تعداد مهاجمان را کم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد