وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان‌خال: هنوز بهترین نمایش ریبری را ندیده‌ام

 

بایرن فصل گذشته قهرمان لیگ و جام حذفی شد و به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، اما ملی‌پوش فرانسوی بهترین فصل خود را نگذراند و در داخل و خارج از میدان دچار مشکل بود.

فان‌خال می‌گوید: «بایرن خیلی خوب به بازیکنان پول می‌دهد، از جمله به ریبری. بازیکنان باید همه تلاش خود را انجام دهند، از جمله ریبری. من هنوز بهترین نمایش‌های ریبری را ندیده‌ام چون او خیلی زیاد مصدوم می شود.»

مربی سابق بارسلونا همچنین گفت که دوست دارد چند خرید پیش از آغاز فصل انجام دهد: «همیشه به بازیکنان دیگر می‌نگرم. من به گرگوری فان‌درویل، فابیو کوئنترائو و مارتین کاسرس علاقه دارم. اگر بتوانیم خود را تقویت کنیم چند بازیکن خواهیم خرید. اما من از آن مربیانی نیستم که تنها به خریدن می‌پردازند. من می‌خواهم و می‌توانم که بازیکنان را پیشرفت دهم.»

فان‌خال همچنین درباره استفاده از فناوری ویدیویی در رقابت‌های فوتبال گفت: «نیاز به فناوری داریم و امیدوارم آقای بلاتر هم اتفاقات جام جهانی را دیده باشد. رویدادهای این جام دیوانه‌وار بود. آنها می‌گویند بازی جوانمردانه باید رعایت شود اما خودشان پای حرفشان نمی‌ایستند. باورکردنی نیست.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد