وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان خال: خودم پیراهن می پوشم و به میدان می روم!

 

لوئیس فان خال سرمربی هلندی بایرن مونیخ در صحبتهایی از اینکه تیمش پیش فصل نه چندان مطلوبی را برگزار می کند ابراز تاسف کرد.

فان خال در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ منتشر شد، گفت: من 13 بازیکن در رقابتهای جام جهانی داشتم که یازده تای آنها تا مرحله نیمه نهایی در رقابتها حاضر بودند، هیچ باشگاهی در دنیا این تعداد بازیکن را در این مرحله نداشت. من دائما با خودم تلقین مثبت می کنم ولی این پیش فصل خوبی نیست. این یک واقعیت است و ما می بایست آن را بپذیریم. من می خواهم در سوپرکاپ به قهرمانی برسیم ولی این عملا غیرممکن است.

انتظار می رود که هیچ یک از بازیکنان ملی پوش فان خال نتوانند در آن دیدار در طول 90 دقیقه در میدان باشند. بدین ترتیب او برای دیدار دوستانه تیمش مقابل ترنتینو تنها 9 بازیکن آماده را در اختیار خواهد داشت. 

فان خال 58 ساله در بخش پایانی صحبتهایش با لحن طنز آلودی گفت ممکن است در اولین دیدار بایرن در رقابتهای فصل جدید، خودش با پیراهن بایرن و بعنوان یک بازیکن وارد میدان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد