وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان‌خال:‌ فیفا عقل و منطق بخرج دهد

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از ملی‌پوشان آلمانی خواست بازی با دانمارک را تحریم کنند.

به نقل از هامبورگر ‌مورگن‌پست، لوئیس فان‌خال اظهار داشت: قرار است ملی‌پوشان آلمانی 2 اوت (11 مرداد ماه 1389) به ترکیب تیم اضافه شوند؛ در حالی که 9 اوت (18 مرداد ماه 1389) باید تمرینات را ترک کنند. این اتفاق نباید بیفتد زیرا واقعا مسخره است.
با بیان این اظهارات سرمربی هلندی سرخ‌پوشان، به طور غیر مستقیم خواهان تحریم بازی تیم ملی با دانمارک توسط 8 عضو ملی‌پوش شد.
این مربی که به خاطر حضور ملی‌پوشان آلمانی و هلندی تا روز پایانی جام‌جهانی 2010 و در نتیجه بازگشت دیرهنگام این گروه از تعطیلات تابستانی و در نتیجه عدم حضور در تمرینات آماده سازی تیمش، در هفته‌های اخیر بارها اظهار نارضایتی کرده است، عنوان کرد: واقعا از فیفا تنظیم چنین تقویمی بعید است. ظاهرا دوستانمان در این سازمان به مشکلات آماده‌سازی تیم‌های باشگاهی آگاه نیستند که از قبل چنین برنامه‌ریزی ناهماهنگی انجام داده‌اند. شما نگاه کنید در همان تاریخی که آلمان با دانمارک دیداری دوستانه انجام می‌دهد، تیم هلند نیز با اوکراین بازی دارد که به این خاطر، باید از ملی‌پوشان هلندیمان نیز چشم‌پوشی کنیم.
وی ادامه کنیم: اگر فیفا کمی عقل و منطق بخرج دهد، باید این تاریخ را از برنامه حذف کند تا به تیم‌های باشگاهی فشار وارد نشود.
تیم‌های آلمان و هلند به علت حضور در روز پایانی جام‌جهانی دیرتر از رقبایی چون ایتالیا، انگلیس و ... به تعطیلات تابستانی رفتند. بازیکنان این تیم‌ها قرار است نزدیک به سه هفته دیگر پس از رفع خستگی فصلی طولانی و سخت، تمرینات آماده سازی را شروع کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد