وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: یواخیم لو مطمئنا تمدید خواهد کرد

 

بازی های زیبای و هجومی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 بسیاری از طرفداران فوتبال را تحت تاثیر قرار داد. آنها علی رغم در اختیار داشتن تیمی جوان و کم تجربه موفق شدند تیم هایی مانند آرژانتین و انگلیس را از گردونه رقابت ها حذف کنند، هرچند در نیمه نهایی مغلوب اسپانیا شدند و در نهایت به مقام سومی اکتفا کردند.

این بازی های زیبا تحسین های زیادی را نیز متوجه یواخیم لو کرد اما سرنوشت این مربی 50 ساله در تیم آلمان هنوز مشخص نیست. مذاکرات تمدید قرارداد او و مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان پیش از رقابت های جام جهانی به بن بست خورد اما اکنون ماتیاس سامر، مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که لو مطمئنا به کارش در تیم ملی آلمان ادامه خواهد داد.

سامر در مصاحبه با نشریه "دی ولت" گفت: من خیلی خوشحال خواهم شد که ببینم لو قراردادش را تمدید کرده است. کاملا مشخص است که او از کار کردن با این تیم لذت می برد و تاکنون نیز کارهای بزرگی با این تیم انجام داده است. تیم ملی آلمان زیر نظر او پیشرفت زیادی داشته است. این تیم می تواند بهتر از این شود. شکی نیست که لو می تواند تاثیر زیادی در موفقیت های آینده تیم داشته باشد. من مطمئنم که او نیز چنین احساسی دارد و می خواهد قرارداد جدید امضا کند. او هنوز با این تیم کار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد