وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: از اینکه به اینجا بازگشته‌ام خوشحالم

 

میشائیل بالاک، می خواهد در بازگشت دوباره به رقابت‌های بوندسلیگا با تیم بایرلورکوزن برای دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تلاش کند. بالاک اعلام کرد تا چند ماه پیش حتی نمی توانسته بازگشتش به آلمان را تصور کند اما پس از اینکه قراردادش با تیم انگلیسی چلسی در ماه ژوئن تمدید نشد، پیشنهاد باشگاه پیشین خود را پذیرفته است.

بالاک روز گذشته پس از امضای قرادادی دو ساله با بایرلورکوزن گفت: از اینکه به اینجا بازگشته‌ام، خوشحالم. تیم بایرلورکوزن از توانایی‌های زیادی برخوردار است و من می توانم اینجا برای عنوان قهرمانی بازی کنم.

بالاک 33 ساله در سال‌های 1999 تا 2002 در تیم بایرلورکوزن بازی کرده و دو عنوان نایب قهرمانی در بوندسلیگا را در سال‌های 2000 و 2002 برای تیمش به ارمغان آورده است.

 وی که به دلیل آسیب دیدگی از حضور در مسابقات جام جهانی 2010 محروم شده بود، امیدوار است به زودی بازی را از سر بگیرد. به گفته بالاک همه چیز طبق برنامه پیش می رود و او قصد دارد دویدن را طی چند روز آینده و تمرین‌های تیمی را تا چند هفته دیگر آغاز کند.

"یوپ هاینکس"، سرمربی بایرلورکوزن نیز در رابطه با بازگشت بالاک گفت: ما تیم جوانی داریم و امیدوارم با بازگشت بالاک توازن بهتری میان اعضای جوان و مسن‌تر تیم برقرار شود. وی یکی از اعضای مهم تیم ما خواهد بود.

 همچنین رودی فولر، مدیر باشگاه لورکوزن نیز اعلام کرده است جذب بالاک بدون دریافت سرمایه اضافه‌ای که شرکت شیمیایی "بایر" پرداخت کرده است، میسر نبود. وی در این خصوص گفت: این یک نقل و انتقال فوق العاده است. بازگشت بالاک برای چهره باشگاه، شرکت و کل شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد