وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر به بایرن: پیشنهاد رئال را بررسی کنید

 

باستین شواین اشتایگر در صحبتهایی از سران بایرن خواست تا به پیشنهاداتی که از سوی باشگاه مادریدی می رسد گوش فرا دهند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس این ستاره 25 ساله از روبرتو اشنایدر خواست تا به سران باشگاه بایرن بگوید که او علاقه زیادی برای انتقال به سانتیاگو برنابئو دارد. قرارداد کنونی شواینی با باشگاه آلمانی در سال 2012 به اتمام خواهد رسید و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او 55 میلیون یورو است. سران باشگاه مادریدی نیز نام او را در اولویت های اول لیست خریدشان در بازار نقل و انتقالات تابستای قرار داده اند. شنیده می شود که سران چلسی نیز تمایل زیادی به خریداری شواین اشتایگر دارند و او را جانشین مناسبی برای میشائیل بالاک می دانند.

این در حالی است که رومنیگه دیروز در صحبتهایی اعلام کرده بود که بایرن حاضر نیست شواین اشتایگر را حتی 100 میلیون یورو هم بفروشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 13:56 http://www.rooye-khat.blogsky.com

سلام وبلاگ جالب بود واقعا استفاده کردم

دمت گرم

به منم یه سر بزن فکر کنم مطالبی داشته باشم که برات جالب باشه در ضمن اگه هم دوست داری میتونی نویسنده وبلاگ من هم باشی فقط با دادن یه آدرس ایمیل و تاید اون....

علی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 15:20 http://bayernmunchen1.blogfa.com

سلام.دمت گرم.وبلاگ بسیار خوبی داری.من لینکت کردم.تو هم منو با عنوان بایرن مونیخ سلطان اروپا لینک کن.

زنده باد بایرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد