وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا کهکشانی شد

 

سران باشگاه رئال مادرید بازیکن خط میانی ای را خریداری کردند که در رقابتهای جام جهانی نمایش خیره کننده ای داشت. خدیرا یکی از برترین بازیکنان تیم ملی آلمان در رقابتهای جام جهانی بود که با قراردادی 10 میلیون یورویی به رئال مادرید خواهد پیوست و انتظار می رود که جلسه معارفه او تا ساعاتی دیگر برگزار شود، چرا که خدیرا روز گذشته در شهر مادرید بود و در کمپ والدبباس نیز حاضر شد.

ستاره خط میانی تیم ملی آلمان که در اشتوتگارت هم توپ می زند، تنها یک سال دیگر با تیم آلمانی قرارداد داشت  و از همین رو سران اشتوتگارت به پیشنهادات وارده برای این بازیکن گوش فرادادند و در نهایت این ستاره آلمانی روانه رئال مادرید شد.

خدیرا یکی از پدیده های جام جهانی بود که در 7 بازی تیم ملی آلمان به میدان رفت و در جریان برگزاری این رقابتها سران باشگاه مادریدی عملکرد او را زیر نظر داشتند.

سبک بازی خدیرا، دقیقا همان سبکی است که مربی جدید تیم مادریدی به دنبال آن بود. خدیرا نشان داده که بازیکنی توانا در مرکز میدان است. قدرت عجیب او در برهم زدن نظم خط دفاعی و حمله تیم حریف و تاکتیک فوق العاده اش برای تحت فشار قرار دادن بازیکنان حریف، توپ ربایی و حرکات پابه توپ او را مبدل به بازیکنی کلیدی ساخته است.

علاوه بر اینها خدیرا توانایی بالایی در گلزنی دارد و آن را در دیدار تیمش مقابل اروگوئه در دیدار رده بندی جام جهانی با ضربه سری که در دقیقه 82 وارد دروازه اروگوئه نمود، ثابت کرد. او یکی از برترین بازیکنان جام جهانی بود و با قد 190 سانتی متری می تواند یکی از مهره های کاربردی مورینیو لقب بگیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهشب پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 13:49 http://behshab.blogsky.com/

حیف که آرزوی من برای تیم آلمان برآورده نشد.
http://behshab.blogsky.com/1389/04/13/post-445/
بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد