وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میشائیل بالاک: هنوز من کاپیتان آلمان هستم

 

میشائیل بالاک، ستاره تیم بایرن لورکوزن، تاکید کرد که همچنان او کاپیتان اول تیم ملی آلمان است و قصد ندارد این عنوان را به فیلیپ لام بدهد.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این مسئله برای من حل شده است. یک بازیکن نمی تواند تعیین کند که در چه پستی بازی کند. در مورد کاپیتانی نیز همین طور است. باید به سابقه بازیکنان احترام گذاشت.

بالاک به دلیل مصدومیت نتوانست آلمان را در جام جهانی همراهی کند و در غیاب او فیلیپ لام کاپیتان ژرمن ها بود اما او به تازگی اعلام کرد که مایل است حتی پس از بازگشت بالاک، بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد.

اما بالاک این مسئله را موضوع مهمی ندانست و گفت: واقعا مسئله مهمی نیست. ابتدا در این مورد صحبت خواهیم کرد و سپس به کارمان در تیم ملی ادامه خواهیم داد.

بالاک همچنین به فیلیپ لام که دیروز ازدواج کرد، تبریک گفت.

"من به او تبریک می گویم و بهترین ها را برای او آرزو می کنم."

نظرات 1 + ارسال نظر
ماری پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 20:44

من فکر می کنم انتخاب بین بالاک و لام کار سختیه!!! البته لو بهتر می تونه تشخیص بده، در اون صورت بالاک هم حق اعتراض نداره، خودش گفته که یه بازیکن نمی تونه تعیین کنه کاپیتان باشه :)
البته نمیشه بالاک رو با این همه سابقه دوست نداشت و نادیده گرفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد