وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر : با کسب عنوان سومی با جام جهانی خداحافظی می‌کنیم

 

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 2010 گفت: با غلبه بر تیم ملی اروگوئه به مقام سوم جام جهانی خواهیم رسید و با این عنوان از جام خداحافظی می کنیم.

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، توماس مولر اظهار داشت: بسیار دوست داشتم در اولین حضورم در جام جهانی به مقام نخست برسیم؛ ولی این خواسته بخاطر باخت از اسپانیا در مرحله نیمه نهایی ممکن نشد، با این حال اروگوئه را شکست داده و با عنوان سوم از جام وداع می‌کنیم.

وی افزود: پیش از حضور در تیم ملی و حمایت کادر فنی و بازیکنان، بایداز لوئیس فان خال مربی ام در بایرن تشکر کنم که نقش بسزایی در پیشرفتم داشت. از یواخیم لو هم تشکر می کنم که مرا در بایرن کاملا زیر نظر داشت و به تیم ملی آورد.

او ادامه داد: با حضور در تیم ملی شور و اشتیاقم به بازی بیشتر از قبل شد، زیرا یواخیم لو با انتخاب تاکتیک های هجومی کمک زیادی کرد تا بیش از پیش خودم را بتوانم معرفی کنم.

این بازیکن که در جام جهانی تاکنون 4 گل زده و 3 پاس گل داده و به عنوان یکی از سه پدیده جوان جام مطرح است، در بازی چهارشنبه شب با اسپانیا بخاطر دریافت کارت زرد در بازی با آرژانتین غایب بود.

وی بیان کرد: پس از باخت از اسپانیا همه بازیکنان ناراحت بودند، زیرا می دانستند برای راهیابی به بازی نهایی بسیار زحمت کشیدند؛ اما همه مصمم هستیم تا اروگوئه را شکست دهیم. اگر بتوانم برابر اروگوئه گل بزنم و آقای گل شوم، برای من کسب افتخاری برزگ خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد