وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سرماخوردگی شدید در اردوی ژرمنها؛لو ،لام و پولدی در بستر بیماری

 

اردوی تیم ملی آلمان در آفریقای جنوبی تحت تاثیر ویروس سرماخوردگی قرار گرفته است. یواخیم لو مربی ژرمنها، فلیپ لام کاپیتان این تیم و لوکاس پودولسکی مهاجم لهستانی الاصل تیم ملی آلمان سرما خورده اند و البته انتظار می رود که برای دیدار شنبه شب تیمشان مقابل اروگوئه در مرحله رده بندی رقابتهای جام جهانی به اوج آمادگی بازگردند.

خبر مثبتی که در این اردو شنیده می شود این است که میروسلاو کلوزه، از دردهای ناحیه کمرش رها شده است.

هارالد استنگر، سخنگوی تیم ملی آلمان در این رابطه گفت: «لو در تختخواب افتاده است  و در کنفرانس خبری عصر جمعه در پورت الیزابت شرکت نخواهد کرد.»

بدین ترتیب هانسی فلیک دستیار لو در کنفرانس خبری روز جمعه حاضر می شود. البته انتظار می رود که یواخیم لو در جریان دیدار شنبه شب تیمش برروی نیمکت مربیگری آلمان قرار بگیرد. فلیک آخرین جلسه تمرینی آلمانها در ورزشگاه آتریدگیویل را پیش از سفر این تیم به پورت الیزابت، هدایت کرد.

لام و پودولسکی هم به رغم سرماخوردگی در دیدار شنبه حاضر خواهند بود، چرا که بنا به گفته استنگر، سرماخوردگی این دو ضعیف تر از سرماخوردگی لو است.

کلوزه هم که پیش از این در ناحیه کمر احساس ناراحتی می کرد به روزهای اوجش بازگشته. البته او با هم تیمی هایش به تمرین نپرداخته و در هتل تمرینات خاصی را دنبال نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد