وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال آلمان تمدید می کند

 

یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان قرارداد خود را با این تیم به مدت دو سال تمدید می کند. درحالیکه لو اعلام کرده بود بعد از جام جهانی در باره تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم می گیرد، ولی به نوشته روز جمعه روزنامه "بیلد" این قرارداد تمدید خواهد شد.

هم اکنون قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با این تیم به پایان رسیده است و فدراسیون فوتبال این کشور با تمدید این قرارداد قصد دارد تا روند آماده سازی تیم جوان آلمان توسط لو ادامه یابد. حقوق یواخیم لو از 2میلیون و 500 هزار یورو در سال کنونی افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

بنابراین گزارش، لو هفته آینده با تیم مربیگری خود متشکل از "هانزی فلیک" به عنوان کمک مربی، "آندریاس کوپکه" مربی دروازه بانان و "اولیور بیرهوف" مدیر ورزشی در باره جزییات این قرارداد مشورت می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان قبلا تاکید کرده بود که تنها همراه با تیم مربیگری خود حاضر به ادامه فعالیت با تیم ملی فوتبال آلمان است.

مقامات فدراسیون فوتبال آلمان قرار است روز30جولای (8 مرداد) با برگزاری نشستی در فرانکفورت این قرارداد را تصویب کنند. ظاهرا در حاشیه جام جهانی نیز صحبت هایی درباره ادامه همکاری فدراسیون فوتبال آلمان و یواخیم لو صورت گرفته است.

یواخیم لو از سال 2006 جانشین "یورگن کلینزمن" در تیم ملی آلمان شد و توانست این تیم را به فینال یورو 2008برساند. ضمن آنکه وی تیم ملی آلمان را به عنوان دومین تیم جوان جام جهانی 2010 به جمع 4 تیم برتر این جام رساند.

تیم ملی فوتبال آلمان روز شنبه برای کسب مقام سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی اروگوئه می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد