وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از شکست مقابل اسپانیا

 

پس از شکست دیشب تیم ملی فوتبال آلمان برابر اسپانیا کادر فنی و بازیکنان این تیم هریک به طور جداگانه نظر خود را راجع به این باخت بیان کردند که در ادامه خواهید خواند.

یواخیم لو

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: تیم اسپانیا با بازی که برابر ما انجام داد، می تواند به مقام قهرمانی جهان برسد.

به نقل از رویترز، یواخیم لو اظهار داشت: به اسپانیایی ها برای رسیدن به بازی نهایی تبریک می گویم. گمان می کنم بتوانند به مقام نخست جهان برسند. آنها در دو، سه سال اخیر بهترین تیم جهان بوده و آنقدر خوب کار کردند که ما را تحت فشار گذاشتند.

وی افزود: در بازی با اسپانیا برخی از بازیکنان آلمان در حد انتظار من ظاهر نشدند. بازیکنان حریف توپ را طوری به گردش در آوردند که بیشتر ما را به دویدن وادار کردند.

لو ادامه داد: در برخی از صحنه ها صاحب توپ نشدیم و انرژی زیادی صرف کردیم.

وی گفت: ما به روشنی ناراحت هستیم چون نیمه‌نهایی را باختیم. عملکرد اسپانیا و مربی‌شان را می‌ستایم، چون بازی آنها عالی بود. ما هرگز نتوانستیم مانند دیگر دیدارهایمان بر این بازی مسلط شویم. ما هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم و آنها شایسته بردن ما بودند.

او ادامه می‌دهد: از همان دقایق اول متوجه شدم که بازی ما نیست. ما شهامت نداشتیم و می‌دانستیم که از نظر بازی در سطح پایین‌تری از آنها به سر می‌بریم. به سختی می‌توانستیم توپ را بگیریم، چون آنها مهارت‌های بسیاری دارند. اما به سختی می‌توانم بفهمم چرا نتوانستیم آن نمایشی را که می‌خواستیم داشته باشیم.

اولیور بیرهوف

اولیور بیرهوف مدیر فنی تیم آلمان گفت: بازیکنانی که در جام جهانی دو هزار و شش بودند و همچنین برای بازیکنان جوان آلمان امید زیادی برای کسب قهرمانی وجود داشت، اما دیگر این امید وجود ندارد.

وی افزود: در بازی برابر اسپانیا هرگز نتوانستیم بازی خود را پیدا کنیم.

بیرهوف خاطر نشان کرد، برغم این شکست، ما بسیار از جوانان تیم ملی راضی هستیم و مطمئنم اگر کمی به عقب برگردیم، می توانیم به این جام جهانی خیلی افتخار کنیم.

فیلیپ لام

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان گفت: برای بازی با اسپانیا برنامه‌ریزی زیادی کردیم؛ اما مغلوب شدیم و حالا انگیزه‌ای برای دیدار رده‌بندی هم ندارم.

به نقل از رویترز، فیلیپ لام اظهار داشت: تاسف ما از این نتیجه حد و اندازه ای ندارد. برنامه های زیادی را در نظر گرفته بودیم؛ ولی موفق نشدیم به بازی نهایی برسیم.

وی افزود: در نیمه اول بقدر کافی جدی به سمت دروازه حریف حمله نکردیم، البته در کار دفاعی هیچ بختی را برای اسپانیایی ها باقی نگذاشتیم. تک گل بازی در جریان بازی نبود. بلکه روی یک ضربه ایستگاهی حاصل شد. فرصت نتیجه گیری برای آنها بسیار کم بود و از این موقعیت اندک استفاده کردند.

کاپیتان آلمان تصریح کرد: کسب این نتیجه شور و اشتیاق من را حتی برای بازی برای کسب عنوان سومی با اروگوئه گرفت.

باستین شواین اشتایگر

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان گفت: اسپانیا تیمی بهتر از انگلیس و آرژانتین و شایسته غلبه بر ما و رسیدن به فینال بود.

به نقل از رویترز، باستین شواین اشتایگر گفت: خیلی ناراحت کننده است که در فاصله یک قدمی حضور در فینال قرار داشتیم؛ اما از این فرصت استفاده نکردیم، البته اسپانیایی ها بیشتر از ما صاحب توپ بودند و بازیکنان خیلی خوبی دارند؛ ولی ما هم باید بهتر کار می کردیم.

وی افزود: مقابل تیمی مثل اسپانیا مسلما هر تیمی صاحب موقعیت گل زیادی نمی شود و از همان موقعیت های کم باید نهایت استفاده را می بردیم؛ اما خوب کار نکردیم.

هافبک آلمان تاکید کرد: باید اذعان کرد آنها لیاقت برد را داشتند و بهتر از انگلیس یا آرژانتین بودند؛ ولی همه دیدند که ما تیم بسیار جوانی داریم که آینده متعلق به آن است.

تیم آلمان شب گذشته در دیدار نیمه نهایی مغلوب اسپانیا شد تا از صعود به بازی نهایی برابر هلند بازبماند.

مانوئل نویر

مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمان گفته اسپانیا از تیمش برتر بود و آنها کاملا شایسته رسیدن به فینال بودند.

ضربه سر دقیقه 73 پویول نتیجه بازی اسپانیا و آلمان را در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی رقم زد.

نویر می‌گوید: ناامیدی بزرگی برای ماست. می‌توانستیم ببریم اما نشد. اما فوتبال همین است. حالا به بازی رده‌بندی رسیده‌ایم، اما ترجیح می‌دادیم در فینال باشیم.

نویر که روی صحنه گل کاری نمی‌توانست بکند گفت تیمش به اندازه کافی برای برد تلاش نکرد: شجاعت کمی داشتیم و فرصت‌های اندکی ساختیم. ما در بازی‌های دیگرمان بیشتر حمله می‌کردیم، اما حالا باید به آینده بنگریم. اسپانیا فضای کمی در اختیار ما می‌داد و موقعیت‌های بسیاری داشت و به شایستگی ما را برد. برای آنها بهترین‌ها را در فینال آرزو می‌کنم.

مارسل یانسن

مارسل یانسن مدافع تیم ملی آلمان گفت: اسپانیا امشب بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت.

وی گفت باید بویژه در پانزده دقیقه پایانی جسورانه تر بازی می کردیم.

یانسن افزود تنها چیزی که برای ما باقی مانده این است که این بازیها را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

میروسلاو کلوزه

میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان گفت: باید اسپانیا را مجبور می کردیم که بیشتر اشتباه کند اما این کار را نکردیم.

وی افزود: فقط می توانیم این برد را به اسپانیایی ها تبریک بگوییم. آنها آنقدر توپ را در اختیار داشتند که ما فقط مجبور بودیم بی وقفه به دنبال آنها بدویم. ما نتوانستیم آنها را به اشتباه بیندازیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
MazyarBVB09 پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 20:17 http://www.Dortmund.Blogfa.com

سلام امیرحسین جان
آپم و منتظرتم...
خوشحال میشم از حضور گرمت
مازیار
[گل]

عباس جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:16 http://moradi1981.blogfa.com

از شکست آلمان به شدت ناراحت هستم
اما خوشحالم که این تیم در جام ملتهای 2012 و جام جهانی 2014 تیم بسیار خوبی خواهیم داشت
خیلی دوست دارم در برزیل جام رو ببریم

ماری چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 19:49

سلام
برای اولین باره که به این وبلاگ سر میزنم و البته الان جام جهانی هم تموم شده، ولی اون قدر از باخت آلمان ناراحتم که هنوز یادم نرفته...
راستش من واقعا مطمئن بودم که امسال جام رو می بریم ولی مثل این که آلمان از شروع بازی باور کرده بود که بازندست، آلمان همیشگی نبود:(

آره دقیقا با نظرت موافقم.
آلمان همیشگی نبود. اگه بود و بازی خودش رو میکرد حتما برنده بازی بود. اگر هم می‌باخت اینقدر ناراحت نمیشدیم. لااقل میگفتیم بازی خودشو کرد و باخت.
بازم اینجا سر بزن.

محمد حسین سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 23:38

باخت آلمان بدون بالاک تصادفی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد