وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازداشت دهها نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال آلمان

 

دهها تن از طرفداران خشمگین تیم ملی فوتبال آلمان که بعد ازشکست چهارشنبه شب این تیم مقابل اسپانیادر مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی درخیابان‌ها با پلیس و یا با یکدیگر درگیر شده بودند، بازداشت شدند.

بیشترین تعداد درگیری ها در حوالی دروازه معروف براندنبورگ برلین که تلویزیون‌های بزرگی نیز در آنجا برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی گذاشته شده بود، رخ داده است.

در این محل هزاران نفر از دوستداران تیم ملی فوتبال آلمان اجتماع کرده بودند تادر کنار هم به تماشای مسابقات این تیم بپردازند.

این دوستداران فوتبال بعد از آنکه تیمشان در مقابل تیم ملی اسپانیا مغلوب شد با عصبانیت به اماکن خصوصی و عمومی و پلیس حمله کرده و یا با یکدیگر درگیر شدند و سرانجام تعدادی از آنان دستگیر شدند.

با توجه به اینکه خبرهایی درباره بروز درگیریهایی در دیگر مناطق شهر برلین منتشر شده و آژیر آمبولانس‌ها وخودروهای پلیس همچنان به گوش می‌رسد، انتظار می‌رود که این درگیری‌ها زخمی‌هایی نیز به دنبال داشته باشد.

درهمین حال کارشناسان فوتبال آلمان با تمجید از بازی خوب تیم ملی اسپانیا، این تیم را مستحق پیروزی در این دیدار توصیف کردند.

آنها معتقد بودند که این پیروزی به درستی حق اسپانیا بود، زیرا بازیکنان این تیم با دوندگی زیاد و ضدحمله‌های سریع فشار زیادی بر آلمان وارد کردند درهمین حال این کارشناسان با ابراز رضایت از پیروزی‌های تاریخی آلمان مقابل انگلیس و آرژانتین یادآور شدند که تیم جوان آلمان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و پیروزی امروز اسپانیا حاصل برنامه ۴ ساله است که آلمان نیز آن را از این جام جهانی شروع کرده و در ۴سال آینده نتیجه آن را برداشت می‌کند.

تیم ملی فوتبال آلمان که در طول سه دوره اخیر جام جهانی همواره در جمع ۴ تیم قرار داشته است، در این دوره ۵ تن از بازیکنان اصلی خود از جمله میشاییل بالاک را به دلیل آسیب دیدگی همراه نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد