وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه با لو: می خواهیم درفینال حاضر باشیم و به قهرمانی برسیم

 

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان نسبت به آینده تیمش در رقابتهای جام جهانی بسیار خوش بین است. شاگردان لو می بایست امشب در مرحله نیمه نهایی مقابل اسپانیا قرار بگیرند و لو در صحبتهایی اعلام کرده که اسپانیای 2008 به مراتب قوی تر و قدرتمندتر از اسپانیای کنونی بوده و دو تیم فینالیست یورو 2008 اکنون در سطح برابری قرار دارند.

 

* آخرین دیدارتان مقابل آرژانتین بود. تلاش بازیکنانتان در آن دیدار را چطور دیدید؟

- دیدار مقابل آرژانتین ، سخت ترین دیداری بود که در رقابتهای جام جهانی 2010 برگزار کردیم. تعدادی از بازیکنان، بازی را با مشکلات فیزیکی به پایان بردند ولی همه آنها برای مصاف با اسپانیا آماده اند.

 

* آیا به فکر انتقام فینال یورو2008 مقابل اسپانیا هستید؟

- ببینید، هر دیدار، دیداری کاملا متفاوت است. اسپانیا در سال 2008 تیم به مراتب بهتری در مقایسه با اسپانیای کنونی بود. ولی اکنون شرایط کاملا فرق کرده است. ما به مراتب بهتر شده ایم و انگیزه های زیادی داریم که بتوانیم خود رادر فینال جام جهانی ببینیم.

 

* آلمان در متوقف کردن مسی موفق بود.

- اوضاع متفاوت است. اسپانیا فقط یک مسی ندارد؛ آنها مسی های زیادی را در رختکن تیمشان می بینند. اسپانیا نشان داده که در امورتدافعی بسیار منسجم است. ما نباید کوچکترین اشتباهی را مرتکب شویم. اسپانیا تیمی بسیار سخت کوش است و بازیکنانی از رئال مادرید و بارسلونا را در اختیار دارد، تیم دل بوسکه تیم بزرگی است که بازیهای زیبایی را ارائه می کند. اسپانیا و آلمان دو تیم منسجم هستند و حرکات پابه توپ زیبایی را به نمایش می گذارند. ما بیش از حد فیزیکی بازی نمی کنیم.

 

* خیلی ها غیبت مولر در دیدار مقابل اسپانیا را بسیار مهم می دانند.

- مولر یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند ماست. ما در مرحله یک چهارم نهایی با انگیزه های زیادی بازی می کردیم و تمام بازیکنان با رویای حضور در نیمه نهایی گام به میدان گذاشتند. ما مولر را از دست دادیم ولی بازیکنان آماده ای داریم که می توانند جای او را پر کنند. مشکلی از این بابت نداریم. مولر یکی از پدیده های این جام بود. او بازیکن باکیفیتی است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

* آیا سطح بالای رقابتهای بوندسلیگا در بهبود عملکرد تیم ملی آلمان تاثیرداشته است؟

- سطح رقابتهای بوندسلیگا بهبود یافته و این گام مثبتی برای بهبود سطح کیفی بازیکنان بوده است. در سالهای اخیر بازیهای زیادی را تماشا کرده ام و در یافته ام که در اسپانیا تمام تیمها سعی می کنند تا پا به توپ موفق ظاهر شوند. در اسپانیا فوتبال فقط یک ورزش نیست، بلکه یک جشن و میهمانی است.

 

* هدف مشخص شما چیست؟

- هنوز به هدفمان نرسیده ایم.می خواهیم درفینال حاضر باشیم و به قهرمانی برسیم. ما معتقدیم که هنوز کارهای زیادی برای محقق کردن رویایمان پیش رو داریم.

 

* در مورد مقایسه ویا و کلوزه چه نظری دارید؟

- آنها بازیکنان متفاوتی هستند. ویا دوست دارد در جناحین حرکت کند ولی وجه مشترک آنها این است که هر دو عطش گلزنی دارند.

 

* کلید پیروزی آلمان مقابل انگلیس و آرژانتین چه بود؟

روحیه و ذهنیت بازیکنان در حد کامل بود. تیم ما از نظر تاکتیکی فوق العاده کار کرد.

 

* نظرتان در  مورد چابی و اینیستا چیست؟

- آنها ستون فقرات اسپانیا هستند. باید آن دو را کنترل کرد. دوئل این دو بازیکن مقابل خدیرا و شواین اشتایگر کلید این مسابقه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد