وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: کدام جنجال؟‌ در اردوی آلمان خبری نیست!

حرف‌های فیلیپ لام مبنی بر این که حاضر نیست بازوبند کاپیتانی را به میشاییل بالاک برگرداند باعث بحث‌های فراوانی در تیم آلمان شده، اما با این حال اولیور بیرهوف، مدیر تیم می‌گوید: «هیچ جنجالی نشده، حتی کوچک‌ترین تنشی هم به وجود نیامده است.»

بالاک که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نمی‌تواند بازی کند پیش از دیدار تیمش مقابل آرژآنتین به اردوی آلمان پیوست، اما دوشنبه صبح به آلمان برگشت، اقدامی که ممکن است به دلیل حرف‌های لام باشد.

بیرهوف با این حال نظر دیگری دارد: «ما در تیم آزادی بیان داریم و بازیکنان حرفشان را می‌زنند. مثلا وقتی بازیکنی می‌گوید ناامید شده، آیا قرار است این باعث ناراحتی شما شود؟! بالاک پیش از تورنمنت در جزیره سیسیل به جمع بازیکنان پیوست و همیشه می‌گفت قرار است برای بازی یک چهارم نهایی به آفریقای جنوبی بیاید. متاسفانه جدایی بالاک و حرف‌های لام به شکلی تصادفی همزمان شدند.»

بیرهوف ادامه می‌دهد: «بالاک بهتر شده و فیزیوتراپی‌اش عالی بوده، و خوشبختانه مصدومیت‌اش دارد به سرعت بهبود می‌یابد. او نیاز به امکانات ویژه و زمان دارد. میشاییل نمی‌خواست از منابع تیم برای بهبود خود استفاده کند و به همین دلیل تصمیم گرفت درمانش را در لوکزامبورگ ادامه دهد. اگر تیم به فینال برسد، او احتمالا به اردوی ما بازخواهد گشت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد