وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بازوبند کاپیتانی را بازنمی گردانم

 

فیلیپ لام گفت: از اینکه کاپیتان تیم ملی آلمان هستم لذت می برم و نمی خواهم بازوبند کاپیتانی را به میشاییل بالاک بازگردانم.

اظهارات لام مبنی بر نگه داشتن بازوبند کاپیتانی در حالی مطرح می شود که چنانچه بالاک پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود به تیم ملی کشورش بازگردد، سرگروه این تیم خواهد بود. 

لام 26 ساله که جوانترین کاپیتان آلمان در تاریخ رقابت‌های جام جهانی است گفت: من واقعا از کاپیتانی آلمان لذت می برم و چرا باید داوطلبانه بازوبند را بازگردانم. وقتی شما مسئولیت خود را بدرستی در زمین انجام می دهید و همه چیز را تحت کنترل دارید، خواهان مسئولیت‌های بیشتری هم می‌شوید و من در این موقعیت قرار دارم.

 وی در پاسخ به پرسش روزنامه "بیلد" مبنی بر ینکه آیا تیم ملی آلمان به بالاک نیاز دارد یا نه، گفت: جواب این سئوال را من نباید بدهم.

 یواخیم لو، سرمربی آلمان، در خصوص اظهارات لام گفت: البته او دوست دارد کاپیتان باشد و این مسئولیت را بر عهده داشته باشد. ما برای سخن گفتن آزادیم و او هم آزاد است آنچه را می خواهد بر زبان آورد. اما لام می داند نهایتا این مربی است که در این خصوص تصمیم می گیرد.

اولیور بیرهوف، مدیر تیم فوتبال آلمان، هم پیش‌تر حمایت خود را از میشاییل بالاک اعلام کرده است. وی گفت: بالاک هنوز کاپیتان ماست اما فیلیپ در این جام جهانی بازوبند را بر دست دارد.

بیرهوف همچنین با ابراز تاسف از مصاحبه لام گفت: مصاحبه لام مصادف شده با خروج بالاک از آفریقای جنوبی. البته اختلاف نظری در اردو پیش نیامده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد