وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لمن : صحنه بالا بردن جام در دستان بازیکنان آلمان را تصور می‌کنم

 

ینس لمن که بحث بازگشت خود به میادین را یکبار دیگر مطرح کرده است، مثل دیگر چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان، به تعریف و تمجید از تیم‌ملی کشورش پرداخت.

وی گفت: نباید از آرژانتین انتقاد کرد. به نظر من هر تیم دیگری جای آرژانتین بود، مقابل این بازی هماهنگ و خوب تسلیم می‌شد. همه بازیکنان آلمان فوق‌العاده خوب بازی کردند و من از همین حالا صحنه بالا بردن جام در دستان بازیکنان این تیم را تصور می‌کنم. وقتی چنین عملکردی را از تیم آلمان می‌بینم، با خودم می‌گویم ای کاش من هم آنجا بودم و می‌توانستم در این تیم فوق‌العاده حضور داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد