وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوستر: مصدومیت بالاک،ضربه ای مثبت؛ شواینی برترین بازیکن جام

 

برند شوستر، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید و بازیکن سابق تیم ملی آلمان در صحبتهایی به آنالیز عملکرد تیم ملی آلمان در رقابتهای جام جهانی و دیدار آتی این تیم مقابل اسپانیا پرداخته است. او شکی ندارد که مصدومیت میشائیل بالاک پیش از آغاز رقابتهای جام جهانی ضربه خوش شانسی ای برای ژرمنها بوده است.

شوستر در گفتگو با روزنامه تی زد آلمان گفت: «آلمان به روزهای اوجش بازگشته است. مصدومیت میشائیل بالاک، ضربه خوبی برای تیم ما بود. اگر او مصدوم نشده بود، شواین اشتایگر این قدر خوب نمی درخشید؛ چرا که او همیشه پشت سربالاک دیده می شد. ولی اکنون نیازی به این موضوع نبود و شواینی توانست با نمایش پتانسیل واقعی اش ، از آن بهره ببرد و تاکنون او بهترین بازیکن جام بوده است.»

مربی کنونی تیم بشیکتاش در ادامه صحبتهایش گفت: «بالاک بازیکن بزرگی است ولی با غیبت او بازیکنانی ظهور کردند که تا پیش از این زیر سایه بالاک بودند. مصدومیت بالاک تنها راه ظهور این بازیکنان بود. اکنون اگر بالاک بازگردد باید برای باز پس گیری جایگاهش به مبارزه بپردازد. این کاملا طبیعی است و فکر می کنم که مشکلی در این رابطه وجود ندارد. زوج بالاک و شواین اشتایگر، زوجی  قدرتمند هم خواهد بود.»

شوستر در ادامه در مورد مسوت اوزیل پدیده جدید تیم ملی آلمان گفت: «او شرایط لازم برای مبدل شدن به یک بازیکن تمام عیار را دارد. اوزیل از نظرتکنیکی فوق العاده است. بازیکنی خوب و سریع که هر مربی ای آرزوی داشتن آن را دارد.»

این مربی آلمانی در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به اینکه آلمان می تواند به مقام قهرمانی برسد گفت: «آلمان بازی به مراتب بهتری را به نمایش می گذارد ولی باید این راهم در نظر داشت که اسپانیا هم پس از قهرمانی در جام ملتهای اروپا روحیه فراوانی یافته است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد