وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: اگر بازی به پنالتی بکشد، انگلیس را شکست می دهیم

 

فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی آلمان، به بازیکنان انگلیس هشدار داد در صورتی که بازی دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به ضربات پنالتی کشیده شود، ژرمن ها به پیروزی خواهند رسید.

تیم های آلمان و انگلیس در نیمه نهایی جام جهانی 1990 و یورو 1996 نیز در مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت آلمان ها در ضربات پنالتی موفق به شکست دادن حریف شدند.

لام در مصاحبه با سایت فیفا گفت:" شاید بازی به پنالتی کشیده شود؛ این مسئله به نفع ما خواهد بود. ما از نظر ذهنی تیم قدرتمندی هستیم و برای این مسئله آماده ایم. ما بعضی مواقع تمرین پنالتی می کنیم. امیدوارند که انگلیس از اعتماد به نفس کافی برخوردار نباشد. تاریخ طولانی بین دو تیم وجود دارد، بازی میان انگلیس و آلمان همواره حساس و جذاب بوده است. ما برای نبرد آماده ایم. باید ببینیم چه تیمی به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد."

اگرچه رونی در سه بازی اول انگلیس بسیار دور از انتظار ظاهر شده است، اما لام همچنان او را جدی ترین خطر برای خط دفاع آلمان می داند.

" بله، او مهاجم بسیار خوبی است. او در رقابت های این فصل گل های زیادی به ثمر رساند. او بازیکن بزرگی است و بازیکنان بزرگ در بازی های بزرگ گلزنی می کنند.

البته آنها بازیکنان دیگری مانند فرانک لمپارد، استیون جرارد و جیمز میلنر را هم در اختیار دارند که همگی در لیگ برتر بازی می کنند، همه بازیکنانی که در لیگ برتر حضور دارند، بازیکنان بزرگی هستند. آنها بازیکنان باکلاسی در اختیار دارند که در سطح بالایی بازی می کنند. به همین دلیل من آنها را یکی از مدعیان قهرمانی می دانم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد