وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو:می خواهیم غنا را ببریم

 

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان عقیده دارد بازی فردا شب تیمش مقابل غنا در گروه D مسابقات یک بازی کاملا فیزیکی خواهد بود. آلمان که با سه امتیاز در دو مسابقه وضعیت خطرناکی دارد و حتی ممکن است از گروه خود صعود نکند از سال 1938 هرگز در مرحله گروهی حذف نشده است.

لو که یکی از بهتریان مربیان جام جهانی ارزیابی می‌شود در این‌باره می‌گوید:«بازی ما مقابل غنا مسابقه‌ای پربرخورد خواهد بود، چرا که آنها اصولا با اتکا به بدن‌های قویشان بازی می‌کنند.»

لو ادامه داد:«ما می‌دانیم غنا آخرین شانس آفریقا برای حضور در مرحله بعدی است. بقیه تیم‌های این قاره خوب کار نکردند و در مکان‌های خوبی قرار نگرفتند بنابراین غنا بسیار با انگیزه خواهد بود و به نظر من آنها می‌توانند این فشار را تحمل کنند و همین کار ما را سخت می‌کند.» 

در عین حال او تأکید می‌کند که هدف او رسیدن به جمع 16 تیم به مرحله یک هشتم نهایی است:«من تنش و هیجان را احساس می‌کنم اما این برای ما مثبت است. من از این شور و حال حس خوبی دارم و به نظر من بازیکنانم هم عصبی نیستند، آنها آماده حضور در این بازی هستند.»

لو ادامه داد:«ما می‌خواهیم این بازی را ببریم و به نظر من ظرفیت و کیفیتش را داریم.»

لو همچنین اعلام کرد که کاکائو مهاجم سیاه پوست آلمان در این بازی به میدان خواهد رفت، با توجه به محرومیت کلوزه کاکائو می‌تواند در صف اول شروع کننده‌ها باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماندانا یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 08:57

مرسی از مطلب قشنگی که زدی.خوب بود ادامه بده.ما خانوادتا طرفدار تیم بایرن مونیخ و آلمان هستیم.دیروز خونه رو روی سر گذاشتیم وقتی آرژانتین رو پوکوندیم. واقعا آلمان دیروز یه فوتبال کلاسیک رو به نمایش گذاشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد