وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین ‌اشتایگر: غنا را شکست می‌دهیم

 

باستین شواین‌اشتایگر اظهار داشت: بازی با غنا برای ما و حریف، دیداری دشوار است. نتیجه این بازی تکلیف تیم صعود کرده از گروه چهارم را مشخص خواهد کرد. بنابراین هر دو تیم تلاش زیادی می‌کنند تا مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دریافت کنند.

وی افزود: با وجود دشواری فراوان، گمان می‌کنم از گروه خود صعود خواهیم کرد. ما حتما برنده بازی خواهیم شد.
وی در رابطه با شایعه حضورش در تیم رئال مادرید عنوان کرد: من نیز این خبر را از مطبوعات شنیده‌ام. البته فکر می‌کنم در حد یک شایعه مطرح باشد. تمام هم و غم من معطوف بازی با غنا است و الان به این‌گونه مسائل فکر نمی‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد