وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: آلمان و هلند در فینال خواهند بود

  

لوئیس ونگال سرمربی باشگاه بایرن مونیخ،امروز در مصاحبه ای با بیلد،اعلام کرد که آلمان و هلند در فینال جام جهانی 2010 حضور خواهند داشت،او همچنین امروز درباره عملکرد تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 در این مصاحبه نظر خود را بیان کرد.

او در اینباره گفت:
من فکر میکنم که تیم ملی آلمان،بسیار تیم خوبی است و از مدعیان قهرمانی است،به نظر من آلمان و هلند در فینال این رقابتها حضور خواهند داشت،من طرفدار این دو تیم هستم و دوست دارم که این دو تیم در فینال حضور داشته باشند.
در بازی دیروز تیم ملی آلمان در مقابل صربستان،اخراج میروسلاو کلوزه بسیار ناراحت کننده بود و باعث برهم خوردن روحیه بازیکنان آلمان شد.
وقتی که داور مسابقه برای آلمان،یک پنالتی گرفت،بی صبرانه منتظر بودم که آلمان گل مساوی را به ثمر برساند اما متأسفانه نتوانست.
لوئیس ونگال،در این مصاحبه در جواب خبرنگاری که از او سؤال کرد که به چه علتی شما و آقای لو از بادشتوبر در سمت چپ استفاده میکنید و آیا آقای لو از شما تقلید کرده است که بادشتوبر را در سمت چپ قرار میدهد،جواب داد:
من در بایرن مونیخ ترکیب و فلسفه خود را دارم،مربی بزرگی مانند یواخیم لو از کسی تقلید نمیکند،او به خوبی میداند که چرا من از بادشتوبر در سمت چپ استفاده میکنم و من هم میدانم که چرا لو در تیم ملی آلمان از او در سمت چپ استفاده میکند اما نمیخواهم در چنین بازیهای مهمی در جام جهانی دست همکارانم را رو کنم،چون این بازیها برای همه مهم است و من دوست ندارم که همه را از افکار مربی تیم ملی آلمان باخبر سازم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد