وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: یک روز شما قهرمان هستید و روز دیگر یک احمقید!

 

لوکاس پودولسکی شماره 10 تیم ملی آلمان از نمایش خود در بازی مقابل صربستان ابراز ناراحتی کرد و گفت:«این شکست به خاطر خطای من اتفاق افتاد. من خیلی ناراحتم چون موقعیت تیم‌ام را به هدر دادم، البته من خیلی بد پنالتی نزدم اما دروازه‌بان آنها خیلی خوب عکس‌العمل نشان داد اگر این پنالتی گل می‌شد ما حداقل یک امتیاز به دست می‌آوردیم.»

او درباره موقعیت‌هایی که در این بازی از دست داد می‌گوید:«ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی از دست دادیم وخود من می‌توانستم سه گل بزنم. من در بازی با استرالیا موقعیت مشابهی را به گل تبدیل کردم اما یک روز شما قهرمان هستید و روز دیگر یک احمقید!»

او درباره قضاوت داور اسپانیایی می‌گوید:«شاید کارت‌های زرد و قرمز زیادی سختگیرانه بود اما او تصمیمات خود را می‌گرفت و ما باید با این تصمیم‌ها زندگی می‌کردیم حالا ما به جلو نگاه می‌کنیم و بازی با غنا و امیدوارم که پیروز بشویم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد