وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سرمربی هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ از بازی ژرمن‌ ها تعریف کرد

 

لوئیس فان‌خال در گفت‌ و گویی با روزنامه داگبلات اظهار داشت : یواخیم ‌لو سرمربی تیم ملی آلمان راهی را که من در بایرن آغاز کردم، هم اکنون در تیم آلمان ادامه داده است که مایه خوشحالی است.

وی افزود : باید از کار او تعریف کنم، زیرا با استفاده از چنین بازیکنان جوانی قادر به ارائه کار خوبی شده است. این مسئله در بازی مقابل استرالیا که 4 گل را برایشان به ارمغان آورد،‌ کاملا به چشم خورد.
این مربی که فصل گذشته همراه با تیم آلمانی به مقام قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی آلمان همینطور نایب قهرمانی اروپا رسید، ادامه داد: لو در بازی با استرالیا نشان داد به تقسیم فضا بهای خیلی زیادی می ‌دهد که این موضوع از سوی بازیکنان جنگنده و تکنیکی مثل شواین ‌اشتایگر و مسوت اوزیل به خوبی اجرا شد.
وی تاکید کرد: فکر می‌کنم لو از توماس مولر هم به همان شکلی که من در بایرن بازی گرفته ‌ام، در تیمش استفاده کرد که این نیز اقدامی جالب توجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد