وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: گام به عقب انگلیس زیر نظر کاپلو

 

فرانتس بکن باوئر، ستاره سابق تیم ملی آلمان معتقد است که تیم ملی انگلیس زیر نظر فابیو کاپلو افت پسروی زیادی داشته و رو به عقب حرکت کرده است.

بکن باوئر که در سال 1974 همراه با تیم ملی آلمان در جام جهانی خوش درخشید، زبان به انتقاد از سه شیرها، به دلیل نمایش نه چندان جالب توجه این تیم در اولین دیدارشان در رقابتهای جام جهانی مقابل آمریکا پرداخته است.

این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. بکن باوئرمعتقد است که انگلیس درحال حاضر تاوان حضور بیش از حد بازیکنان خارجی در لیگ برتر را پس می دهد و معتقد است که کاپلو نمی تواند تغییری در سبک بازی سه شیرها اعمال کند.

بکن باوئر در گفتگو با دیلی استار گفت:« آنچه من در دیدار انگلیس مقابل آمریکا دیدم، خبر چندانی از فوتبال نبود. به نظر می آید که تیم ملی انگلیس رو به عقب برگشته و به روزهای شوت و حمله اش بازگشته است.»

او ادامه داد:« مطمئن نیستم که فابیو کاپلو بتواند تغییرات چندانی در رختکن سه شیرها اعمال کند. نمایش ضعیف تیم ملی انگلیس در حقیقت تاوان این است که بازیکنان انگلیسی بسیار کمی درلیگ این کشور دیده می شود. آنها ترجیح می دهند تا برترین بازیکنان خارجی را از سرتاسر دنیا به لیگشان بیاورند و از همین روبازیکنان انگلیسی کمی در لیگ این کشور شکوفا می شوند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد