وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازتاب پیروزی آلمان بر استرالیا در رسانه‌های بین‌المللی

نشریات بین‌المللی پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال آلمان بر استرالیا را مورد ستایش قرار داده‌اند. از جمله مفسر روزنامه برتیانیایی دیلی تلگراف معتقد است، «زمان آن فرا رسیده که تصورات کلیشه‌ای از فوتبال آلمان را به‌دور ریزیم.»

نشریات اسپانیا:

آس: «خونی تازه توأم با قابلیت‌ها و ارزش‌های قدیمی! تیم ملی آلمان با داشتن کارگردانی به نام اوزیل تازگی و نوآوری‌ای را به نمایش گذاشت که حاکی از بازی جذاب و توانایی این تیم برای رقابت با دیگر تیم‌هاست.»

مارکا: «ما با تیم تازه‌ای از آلمان سروکار داریم؛ تیمی که خواهان توپ است و با دقت تمام با آن بازی می‌کند. فوتبال آلمان فوتبالی است با نوای ویلون.»

 

نشریات بریتانیا:

ایمز: «هر چه آلمان بیشتر دستخوش تغییر می‌شود، به همان اندازه نیز چیز‌ها ثابت می‌مانند. در زمین، آلمانی‌ها حضور داشتند، اما نه آلمانی‌هایی که ما می‌شناسیم. تیم آلمان ترکیبی بود که در آن رگه‌های رقصندگان باله به همان اندازه به چشم می‌خورد که صلابت بولودوزرها.»

دیلی میل: «انگلیس، مواظب باش! آلمان در انتظار است! عملکرد آلمان‌ها غافلگیر‌کننده، فوق‌العاده‌، بی‌رحمانه و پر از سبکبالی بود. »

نشریه‌ی سان: «آلمان با دادن درس واقعی فوتبال در دیدار با استرالیا، رقابت‌های جام جهانی را نورانی کرد و آخر هفته‌ای پر از بیچارگی را برای فوتبال‌دوستان بریتانیا تکمیل ساخت. نخست نتوانستیم آمریکا را شکست دهیم و بعد هم شاهد آن بودیم که دشمن دیرینه ما چگونه رفقای استرالیایی ما را له می‌کند. جناب آقای بلاتر، آیا می‌توانیم تورنمنت را از نو آغاز کنیم؟»

دیلی میرور: «تصور این‌که آلمان‌ها بار دیگر به فینال مسابقات راه یابند، ده برابر اعصاب‌خردکن‌تر است تا صدای این "وو وو زلاها" (شیپورهای پلاستیکی در جام جهانی).»

 

نشریات فرانسه:

لوموند: «آلمان در برابر استرالیا شعله‌ور شد. پس از اولین‌دیدارهای دلسرد‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۰، دوستداران فوتبال بی‌صبرانه انتظار تیم جوان آلمان را می‌کشیدند. از جام جهانی ۲۰۰۶ به بعد، ما عادت کرده‌ایم که آلمان‌ها تورنمنت را با یک انفجار شروع کنند.»

لیبراسیون: «مصدومیت‌های گوناگون این فرصت را برای یواخیم لوو، سرمربی آلمان به وجود آورد که تیم ملی را جوان‌تر کند و بازی کم‌جنبش تیم را دگرگون سازد. آلمان‌ها همه را زیر غلتک خود له می‌کنند، آن‌هم با چهره‌ای بازی‌ساز به نام اوزیل که به همه سو دست به شلیک موشک می‌زند.»

 

نشریات ایتالیا:

گاتزتا دلو اسپرت: «آلمان توان خود در گلزنی را به رخ می‌کشد. جوان، چندقومی، موفق، زیبا و حتی ترس‌آور؛ اینگونه بود تیم ملی فوتبال آلمان. آلمانی‌ها ماجراجویی خود در آفریقای جنوبی را با عملکردی تحسین‌برانگیز آغاز کردند.»

لا رپوبلیکا: «دستگاه گلزنی به نام آلمان! استرالیا تنها ناظر وقایع بود و به نظر می‌رسد که این تیم در عرض چهار سال گذشته نسبتا پا به سن گذاشته است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد