وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه ژرمنها بعد از پیروزی مقابل استرالیا

 

لو در نشست خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت: مدت زیادی بود که به این خوبی بازی نکرده بودیم. در تمرینات سختی ‌های زیادی کشیده بودیم و من از بازیکنانم انتظار داشتم که دقیقا به همین شیوه فوتبال بازی کنند و این من را هیجان زده می کند.

یوآخیم لو در ادامه افزود: در این دیدار ما به خوبی توانستیم توپ را در اختیار داشته باشیم و کنترل بازی را در اختیار بگیریم و هر زمان بخواهیم حمله کنیم. این یکی از مهمترین نکات بازی دیشب بود.ضمنا کلوزه و مولربه خوبی درقلب دفاع حریف حرکت کردندو توانستند تمرکز دفاعی آنها را به هم بزنند.از بازی توماس مولر راضی هستم. در حیرت و شگفت هستم که او با این سن کم با چه شور و نشاطی بازی می کند،‌ آن هم مقابل تیمی که آرایش دفاعی داشت. خط دفاعی ما نیز در این بازی عالی کار کرد.
سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه با اشاره به دو بازی آینده تیمش مقابل صربستان و غنا گفت: دیدار مقابل استرالیا به پایان رسیده است و ما باید از هم اکنون به فکر دو بازی آینده باشیم. فرورفتن در باد این پیروزی هیچ نتیجه‌ای برای ژرمن‌ها نخواهد داشت. باید عملکرد خوبمان را در دو دیدار آینده هم ادامه دهیم.
سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه با اشاره به اهمیت پیروزی در دیدار اول گفت: بسیار مهم بود که اولین بازی را با قدرت آغاز کنیم که خوشبختانه موفق هم بودیم. من به تک‌تک بازیکنانم افتخار می‌کنم و از آنها به خاطر بازی خوبشان تشکر می‌کنم.
لو درباره کاکائو بازیکن تعویضی برزیلی الاصل که یک گل هم زد می گوید : او در طول تمرینات عالی بود. بسیار مهم است که شما یک بازیکن بزرگ روی نیمکت داشته باشید. 

سایتونگ کاکائو

به نقل از روزنامه اشتوتگارتر سایتونگ کاکائو اظهار داشت : حضور در دیداری از جام‌ جهانی و گلزنی برای من بسیار مایه مباهات و افتخار است. خوشحالم در اولین دقیقه حضورم در چنین جامی قادر به گلزنی شدم.

این بازیکن متولد برزیل اما دارای گذرنامه آلمانی، شب گذشته در دیدار مقابل استرالیا در دقیقه 68 به جای میروسلاو کلوزه در ترکیب جای گرفت و یک دقیقه پس از ورود به زمین گلزنی کرد.
گلزن 28 ساله افزود : از اطمینان خاطر سرمربی به خودم تشکر می‌ کنم. امیدوارم بازهم بتوانم در ترکیب جای بگیریم. اطمینان می‌ دهم اعتماد وی را با زدن گل در دیدار های آتی پاسخ خواهم داد. 

 

باستین شواین اشتایگر

به نقل از بیلد باستین شواین اشتایگر اظهار داشت : فکر می‌ کنم داور می‌ توانست با یک کارت زرد کاهیل را جریمه کند.
هافبک 25 ساله عضو بایرن‌ مونیخ که اینک در غیاب میشائیل بالاک، مسئولیت زیادی پذیرفته افزود : در بازی با استرالیا تیم آلمان سعی کرد با کمترین انرژی برنامه ‌های رو به جلوی خود را ارائه کند که فکر می ‌کنم موفق بود. 

 

لوکاس پودولوسکی

به نقل از کیکر، لوکاس پودولوسکی اظهار داشت : از اینکه این قدر خوب و روان بازی کردیم، تعجب نکردم. ما برای چنین بازی پرگلی از قبل تدارک کافی دیده بودیم.
وی که توانست گل نخست ژرمن ‌ها را شب گذشته در دیدار با استرالیا به ثمر رساند، افزود : در دوران آماد‌‌ه‌ سازی،بسیار خوب و هدفمند تمرین کردیم و مقابل استرالیا هم موفق شدیم برنامه‌ های تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم. 

 

 توماس مولر

توماس مولر اظهار داشت : باعث خوشحالی است که همه چیز مقابل استرالیا خوب پیش رفت. از طرفی نیز خوشحال هستم که یواخیم لو، سرمربی به من اطمینان و از وجودم استفاده کرد.
وی افزود: اگر در زمین باشم با تمام وجود بازی خواهم کرد و برای سربلندی تیم کشورم از هیچ تلاش فرو‌گذار نخواهم شد.
این بازیکن 20 ساله که شب گذشته در دیدار با استرالیا گلزنی کرد، ادامه داد : مقابل حریف بازی خوبی کردیم و با سازماندهی خوب بازی زیبایی ارائه کردیم. حالا باید این سبک از بازی را استمرار ببخشیم.  

 

فیلیپ لام

فیلیپ لام اظهار داشت : در اولین دقیقه بازی هنوز به شرایط و فضا تسلط نداشتیم که با خوش ‌شانسی برابر حریف آسیب ندیدیم؛ ولی بعد تیم بازی عادی خود و کیفیت کار بسیار خوبی ارائه کرد.
وی افزود : توانستیم موقعیت‌ های خیلی خوبی خلق کنیم. خیلی خوشحال هستم که تیم در این بازی نمره قبولی گرفت و توانست به برخی از منتقدین نشان دهد از چه پتانسیل خوبی برخوردار است.
او ادامه داد : کسب چنین بردی در ابتدای راه بسیار خوشحال کننده است زیرا ما در ابتدای راه چنین نتیجه خوبی گرفتیم؛ ولی باید در نظر بگیریم راه بسیار طولانی در پیش داریم. 

 

میروسلاو کلوزه

میروسلاو کلوزه اظهار داشت : همه چیز خوب شروع شد و خوب هم پیش رفت. خوشحالم که در اولین بازی که بسیار مهم نیز است، همه چیز آرمانی بود.
آقای گل جام جهانی 2006 که شب گذشته در بازی با استرالیا نیز یک گل به ثمر رساند، افزود : با این بازی یکبار دیگر باعث توجه جهانیان به خود شدیم. همه دنیا دیدند چه چور و نشاطی در بازی ما وجود دارد.
کلوزه ادامه داد :‌ نسبت به توانایی‌ های خودم آگاهی دارم و خوشحالم با حمایت‌ سرمربی تیم ملی مواجه شدم. این حمایت و جانبداری احساس خوشایندی به من می‌ دهد تا در آینده بهتر کار کنم. 

 

پر مرته‌ ساکر

پر مرته‌ ساکر اظهار داشت : در بازی با استرالیا به جز صحنه ابتدای بازی، در تمام 90 دقیقه بر حریف مسلط بودیم. در این دیدار نشان دادیم استحقاق و شایستگی به ثمر رساندن گل‌ های بیشتر را در اختیار داریم.
این مدافع دو متر و 4 سانتیمتری افزود : تمام تلاش ما این بود که برنامه‌ های تیمی را به خوبی در زمین اجرا کنیم. وقتی به روند به ثمر رسیدن گل ‌ها نگاه بیندازیم و نیز موقعیت‌ های بی‌ شماری که خلق کردیم، این نکته مشخص می‌شود.
وی عنوان کرد : در این زمینه مربی تیم بهتر می‌ تواند نظر دهد؛ اما به عنوان یک عضو تیم تصور می‌کنم برای شروع حرکت خوبی داشتیم. 

 

باداشتوبر

به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، هولگر باداشتوبر اظهار داشت : بازی مقابل استرالیا، دیداری خوب و با کیفیت از تیم ملی بود. فکر می‌ کنم چنین کیفیتی را در شکلی بهتر در بازی ‌های بعدی هم مقابل صربستان و غنا به نمایش خواهیم گذاشت.
باشتوبر 20 ساله که در فصل اخیر در سایه توجه لویی‌ فان ‌خال، مربی بایرن به عنوان یک پدیده مطرح شد، افزود : از یوآخیم ‌لو تشکر می‌ کنم که به من اطمینان کرد و با تجربه بسیار کم، فرصت حضور در چنین میدانی جهانی داد. تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی کیفیت کار بهتری ارائه دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد