وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان قوی‌ترین تیم جام تا پایان روز سوم

 

تیم ملی آلمان با ارائه یک بازی درخشان موفق شد، تیم استرالیا را با 4 گل شکست دهد.

آنها در یک نمایش دیدنی کم نظیر و با طراوات مقابل حریف فیزیکی خود از همان ابتدای مسابقه کنترل مسابقه را در دست گرفتند و با حرکات ترکیبی و بازی‌ فامیلی از چپ و راست بارها دروازه استرالیا را تهدید کردند و خیلی زود هم به گل رسیدند.

4گل آلمان در این بازی توسط پودولسکی، کلوزه، مولر و کاکائو به ثمر رسید که هر یک نمایشی از کارهای تاکتیکی و کیفیت‌های فردی بازیکنانی بود که جوان‌ترین تیم تاریخ آلمان را تشکیل داده‌اند.

نمایش مسوت اوزیل بازیکن تیم وردبرمن بیش از همه به چشم آمد. او گوش راست تکنیکی تیم آلمان بود که نقشی شبیه به روبن را در بایرن بازی می‌کرد، همین‌طور توماس مولر که با جابه‌جایی‌های مرتب با اوزیل، بارها مدافعان استرالیا را دور زد و خود و سایرین را صاحب موقعیت کرد.
 فیلیپ لام، میرو کلوزه و لوکاس پودولسکی نیز در این بازی فوق‌العاده نشان دادند و خدیرا و شواین اشتایگر نیز همان نمایشی را ارائه دادند که باید. با این بازی زیبا و کاملا تاکتیکی آلمان بهترین نمایش جام را از روز اول بازی‌ها به نمایش گذاشته است. آنها که برای صعود به عنوان سرگروه به یک پیروزی دیگر نیاز دارند، دو بازی دشوار دیگر نیز مقابل صربستان و غنا در پیش دارند.
 به نظر می‌رسد تیم یوآخیم لو بتواند از سد این دو حریف عبور کند، این در شرایطی است که استرالیا با شوک این مسابقه بدون شک در مسابقات بعدی با چهره‌ای متفاوت به میدان خواهد آمد، آنها از این به بعد برای احیای غرور خرد شده خود بازی خواهند کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
fcbayern1 دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 12:40 http://www.fcbayern1.blogfa.com

سلام
برد قاطع آلمانوو بهت تبریک میگم
امیدوارم بازم از این بردا ببینیم

شهاب دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 14:36 http://germany06.blogfa.com

سلام دوست عزیز بازم آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد