وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: باید استرالیا را سردرگم کنیم

 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، از بازیکنانش خواست که در بازی امشب مقابل استرالیا از همه فرصت هایشان استفاده کنند.

آلمان که سه بار درجام جهانی به قهرمانی رسیده، مدعی اصلی صعود از این گروه است اما لو به شاگردانش هشدار داد که کانگوروها را دست کم نگیرند.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما برای استرالیا احترام زیادی قائلیم. انتظار یک بازی دشوار را دارم. نسبت به چهار سال قبل تیم ها پیشرفت کرده اند و من انتظار یک جام جهانی فوق العاده را دارم.

ما بارها بازی استرالیا را بررسی کردیم و می دانیم که آنها در دفاع بسیار مستحکم هستند. آنها سیستم دفاعی بسیار خوبی دارند و قدرت آنها در سازمان یافتگی آنهاست. آنها در 28 بازی اخیری که انجام داده اند، در 17 بازی گلی دریافت نکردند و این مسئله همه چیز را در مورد سیستم دفاعی آنها نشان می دهد. آنها همچنین توانایی تخریب بازی حریف شان را دارند." 

آلمانی ها نیز از سال 1994 در دیدارهای گروهی شان در جام جهانی شکست نخورده اند و لو مطمئن است که تیمش می تواند به دیوار دفاعی مستحکم استرالیا راه پیدا کند.

" من فکر می کنم ما می توانیم با ضد حملات سریع از دیوار دفاعی آنها عبور کنیم. باید آنها را سردرگم کنیم. باید چنین سیستمی را در پیش بگیریم. این تیم معمولا به تیم های حریف فرصت چندانی برای گلزنی نمی دهد و ما باید از فرصت هایمان حداکثر استفاده را ببریم. باید به آنها فشار بیاوریم و موقعیت ایجاد کنیم. من خوش بین هستم زیرا وقتی تیمم ریتم بازی اش را به دست بیاورد، می توانیم موقعیت ایجاد کنیم و بازیکنان زیادی داریم که می توانند برایمان گلزنی کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد