وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مرکل : آلمان می‌تواند با ۲ گل استرالیا را شکست دهد

 

به نقل از بیلد،صدر اعظم آلمان امروز در مصاحبه ای درباره تیم ملی فوتبال آلمان صحبت کرد و درباره برنامه های دولت آلمان درباره حضور این تیم در جام جهانی سخن گفت.

وی گفت : ما از شش ماه پیش،آمادگی های لازم برای حضور تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی را انجام داده ایم و امیدواریم که تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 بتواند نتایج خوبی کسب کند،البته من کارشناس فوتبال نیستم و شاید نظر دادن درباره عملکرد تیم ملی فوتبال آلمان برای من سخت باشد، ولی من فکر میکنم که در بازی مقابل استرالیا، ما بتوانیم 2 بر 0 آنها را شکست دهیم.
مرکل ادامه داد:به نظر من بازیهای اول و استارت اولیه در جام جهانی بسیار مهم است،...البته مصدومیت میشائیل بالاک،ضربه بزرگی به تیم ملی فوتبال آلمان زد و او میتوانست روحیه زیادی به بازیکنان تیم بدهد.در هر صورت امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد