وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارادونا: مرا با بکن باوئر مقایسه نکنید

 

دیه‌گو مارادونا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نیجریه در حالی که مشغول خوردن سیب بود در خصوص این مسابقه اظهار داشت: امروز بر خلاف جام جهانی 2006 که من یک هوادار بودم روی نیمکت تیمی نشستم که ارزش بسیار زیادی داشت.

وی ادامه داد: هر تصمیمی که ما در جریان این مسابقات می گیریم تاثیر گذار است و برای میلیون ها هوادار آرژانتین مهم خواهد بود؛ بنابراین در کمترین فرصت بهترین تصمیم را می گیریم. متاسفانه خیلی ها از ما انتقاد می کنند که چرا برخی از بازیکنان در تیم ملی حضور ندارند اما من می دانم که چه کار می کنم و تصمیمات خودم را اعمال خواهم کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود با توجه به این ستاره ها آیا می توانید مثل بکن باوئر هم بعنوان بازیکن و هم مربی قهرمان جام جهانی شوید، گفت: این مقایسه درست نیست چرا که با بکن باوئر تفاوت دارم و جای او نیستم؛ اما هدفم پیروزی است، البته می دانم چرا تعدادی از خبرنگاران و مردم انتقاد می کنند و می گویند چرا نیجریه را با یک گل شکست دادیم. شاید بگویند ضعیف بودیم و حتی اگر چهار گل هم می زدیم تشویقمان می کردند و همه چیز عالی بود اما باید بدانند اینجا جام جهانی است و با یک پیروزی همه چیز تغییر خواهد کرد.
مارادونا در پایان گفت: پیروزی با ارزشی کسب کردیم و این برای من خیلی مهم است که در مسابقات بعدی با پشتوانه این پیروزی به میدان برویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد