وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اعتراض شدید صدها کارمند در آلمان

 

اولین روز جام جهانی 2010در آلمان با اعتراض شدید صدهاکارمند که به امید تماشای این مسابقات از طریق اینترنت بر سرکارهای خود حاضر شده بودند، همراه شد.

شبکه تلویزیونی" آ. ار. د" آلمان وعده داده بود که این مسابقات را بصورت زنده بر روی اینترنت پخش کند و کارمندان آلمانی که بخشی از ساعت کاری شان با این مسابقات همزمان شده بود، به امید تماشای این مسابقات از این طریق از گرفتن مرخصی خودداری کرده و در ادارات و سازمانهای خود حاضر شده بودند.
این در حالی است که آنان همزمان با شروع مسابقات با پیامی بر روی تارنمای این شبکه مواجه شدند مبنی بر اینکه سرور دچار مشکل شده و قادر به پخش این مسابقات نیست.
این علاقمندان متعصب فوتبال به دنبال دریافت این پیام با درج مطالب اعتراضی و تماس های تلفنی به این خلف وعده مسوولان شبکه، اعتراض کردند.
به نظر می رسد که به علت هجوم گسترده طرفداران فوتبال برای تماشای این مسابقات سرور این شبکه قادر به پاسخ به مراجعین نشده و سقوط کرده است.
اولین مسابقه جام جهانی در ساعت 30/18به وقت تهران آغاز شد که حدود ساعت 16در آلمان بود و حدود یک ساعت از ساعت کاری کارکنان برخی شرکت ها و سازمان ها تداخل پیدا کرد.
این در حالی است که مسابقه تیم ملی فوتبال آلمان در روز یکشنبه آینده بیشتر با ساعت کاری آلمان ها تداخل پیدا می کند و مدیران مدارس و شرکت ها را نگران کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد