وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: کلوزه به اوج برمی‌گردد

 

یواخیم لو، مربی تیم ملی آلمان گفته میروسلاو کلوزه دوران افتش را طی خواهد کرد و دوباره همان بازیکنی خواهد شد که چهار سال قبل بهترین گلزن جام جهانی شد.

کلوزه که چهارشنبه 32 ساله شد، فصل گذشته در بایرن مونیخ سایه‌ای از خودش بود و تنها سه گل در بوندس‌لیگا زد و اکثرا نیمکت را گرم می‌کرد. اما او 48 گل در 96 بازی ملی زده  لو می‌داند که این مهاجم در سطح ملی نشان داده بسیار عالی است. او روز دوشنبه در دیداری تمرینی دو گل زد و لو می‌گوید این نشان بازگشت او به فرم خوبش را دارد.

سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید: «او در هفته‌های گذشته سخت تلاش کرده و سه‌شنبه برای اولین بار حس کردم که او از نظر فیزیکی آمادگی بیشتری یافته است. او بازیکنی بسیار مهم برای ماست اما وضعیتش در فصل گذشته آسان نبود. بایرن قهرمان لیگ و جام حذفی شد، اما او چندان بازی نکرد و اکنون انگیزه زیادی برای رقابت دارد و در تمرینات سخت تلاش کرده است.»

گل‌های کلوزه بود که آلمان را به جام جهانی رساند و گل او در مسکو باعث شد آلمان به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی برسد. کلوزه که بازیکنی رسانه‌ای است گفته در بایرن پس از ایویتسا اولیچ کروات و دو هم‌بازی‌اش در تیم ملی آلمان یعنی توماس مولر و ماریو گومز در اولویت چهارم مهاجمان قرار دارد.

او و کاکائو، مهاجم متولد برزیل آلمان رقابت سختی برای حضور به عنوان تک‌مهاجم آلمان در بازی یکشنبه دارند. کاکائو در دو مسابقه دوستانه سه گل زده ولی کلوزه گلی نزده است.

کلوزه می‌گوید: «مطمئن هستم که در جام جهانی بازی خواهم کرد. چون باید شایستگی خود را به لو ثابت کنم، هر روز دو بار تمرین می‌کنم.»

کلوزه در هر کدام از دو جام جهانی قبلی 5 گل زده است: «می‌خواهم این بار بیش از 5 گل بزنم و می‌دانم که رونالدو از برزیل با 15 گل بهترین گل‌زن تاریخ جام جهانی است.»

کلوزه تنها بازیکنی در جام جهانی آفریقای جنوبی است که می‌تواند به فتح رکورد رونالدو امیدوار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد