وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درخواست 25 میلیون پوندی چلسی برای شواین اشتایگر

 

مسئولان باشگاه چلسی، پیشنهادی 25 میلیون پوندی را برای ارائه به دفتر باشگاه باواریایی برای جذب باستین شواین اشتایگر آماده کرده اند.

این ستاره 25 ساله، فصل بسیار خوبی را با بایرن سپری می کند و یکی از مهره های تاثیرگذار فان خال در کسب دو عنوان قهرمانی در رقابتهای فصل گذشته بود.

بدین ترتیب کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی چلسی درنظر دارد تا با خریداری بازیکنان بامهارت جوان، رختکن تیمش را تقویت کند و شواین اشتایگر را جانشین مناسبی برای میشائیل بالاک می داند که طبق گزارش منتشره در دیلی استار، با اتمام قراردادش در پایان این ماه میلادی، رختکن این تیم انگلیسی را ترک خواهد کرد.

مسئولان چلسی مذاکراتی را با مدیربرنامه های شواین اشتایگر آغاز کرده اند و آماده اند تا با پرداخت سالانه 4 میلیون پوند به این بازیکن، او را به خدمت بگیرند ولی کاپیتان دوم ژرمنها در حال حاضر تنها برروی رقابتهای جام جهانی تمرکز کرده است.

شواینی در این رابطه گفت:« در حال حاضر تنها تمرکزم را برروی رقابتهای جام جهانی قرار داده ام و سایر مسائل برایم اهمیتی ندارد.»

شواین اشتایگر که در حال حاضر به عنوان یک بازیکن خط میانی مرکزی یا جناحی به بازی می پردازد تا سال 2012 با بایرن قرارداد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد