وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس:آلمان از نبود مهارتهای فردی رنج می برد

 

تیم ملی آلمان یکی از مدعیان قهرمانی در رقابتهای جام جهانی 2010 است ولی لوتار ماتئوس، معتقد است که تیم ملی کشورش از نبود مهارتهای فردی رنج می برد.

ماتئوس در صحبتهایی که در وب سایت فیفا منتشر شد گفت: توقعات از تیم ملی آلمان بسیار بالاست ولی سایر تیمها از سال 2006 تاکنون پیشرفت زیادی داشته اند. نبود مهارتها و توانایی های فردی در ترکیب ژرمنها نکته ای است که چندسالی است در تیم ما دیده می شود.»

او ادامه داد:« البته هنوز احترام زیادی برای تیم ملی آلمان وجود دارد و همین است که آنها را تاحدودی خطرناک می کند. آنها می بایست دست کم تا مرحله یک چهارم پایانی پیش بروند و امکان راهیابی آنها به مراحل بالاتر به فاکتورهای متعددی بسته است.»

ستاره سابق تیم ملی آلمان در ادامه صحبتهایش در مورد تیمهای دیگری که ممکن است در جام جهانی 2010 به قهرمانی برسند گفت:« اسپانیا، قهرمان اروپا و برزیل ، قهرمان جام کنفدراسیونها و همچنین آرژآنتین در صدر لیست من برای بالای سر بردن این جام هستند.این تیمها از بهترین بازیکنان دنیا تشکیل شده اند. هلند هم بازیکنان بزرگی دارد ولی بدون در نظر گرفتن جامهای 1974 و 1978 آنها هرگز در جام جهانی خوش ندرخشیده اند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد